Natalia Kukulska w kultowej świątecznej piosence Coca-Cola „Coraz bliżej Święta”

Ponadczasowy hit marki Coca-Cola „Coraz bliżej Święta” stał się w ostatnich latach nieodłącznym elementem oczekiwania na Gwiazdkę. W tym roku kultowy przebój w nowej aranżacji zaśpiewała niekwestionowana ikona muzyki popularnej Natalia Kukulska.
O autorze
1 min czytania 2019-12-06

Utwór „Wonderful Dream” wykonywany oryginalnie przez amerykańską wokalistkę Melanie Thornton, to nie tylko jedna z najbardziej znanych piosenek z reklam, ale też kultowy symbol oczekiwania na Gwiazdkę. Polska wersja przeboju, znana jako „Radość dzielenia” lub po prostu „Coraz bliżej Święta”, wprowadza nas w świąteczny nastrój już od 2006 roku. Do współczesnej tradycji przeszło już tworzenie jej kolejnych zaskakujących odsłon we współpracy z największymi gwiazdami polskiej sceny muzycznej. Do tej pory mogliśmy usłyszeć wersję śpiewaną m.in. przez Kasię Kowalską, Margaret, Cleo, Katarzynę Nosowską, a nawet śląski zespół Oberschlesien grający industrial metal. Każda aranżacja podkreśla inny wydźwięk piosenki, a tym samym tworzy unikalny klimat utworu, bliski danemu artyście.

W tym roku Coca-Cola zaprosiła do współpracy ikonę polskiej muzyki popularnej – Natalię Kukulską. Wokalistka pracowała nad nową aranżacją utworu „Coraz bliżej Święta” razem z Archie Shevsky’m oraz Michałem Dąbrówką. W nagraniach uczestniczyli ponadto – Maciej Mąka (gitara elektryczna), Jan Dąbrówka (ksylofon) oraz Aleksandra Chaładaj i Julia Zarzecka (chórek). Premiera teledysku w reżyserii Martyny Iwańskiej już dziś na oficjalnym kanale YouTube Coca-Cola.

– Zrobienie nowej wersji tak znanego świątecznego utworu to wyzwanie, ale bardzo wdzięczne. Zależało mi, żeby całość wyszła naturalnie i bezpretensjonalnie. Osadzony, głęboki groove dodał nowoczesności, choć bazuje na ejtisowym, vintage’owym brzmieniu – do tego świąteczne z natury dźwięki ksylofonu złamane charakternymi syntezatorami analogowymi, gitara elektryczna oraz chórki i mamy potrawę pt.: „Coraz bliżej Święta”. Bardzo dziękuję wszystkim muzykom za przyprawienie jej swoim talentem. Mam nadzieję, że atmosfera tego utworu umili nam Święta – mówi Natalia Kukulska.

Za koncepcję teledysku, nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z Natalią Kukulską i zespołem odpowiada White Paper Agency. Za produkcję klipu odpowiada dom produkcyjny F25.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj