Marki na przełomie 2019/2020: BNP Paribas

Marki na przełomie 2019/2020: BNP Paribas

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2019 roku marka BNP Paribas? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2020 roku?

Pozostałe podsumowania roku 2019 przeczytasz tu >

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O roku 2019 dla marki BNP Paribas opowiada Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. 

Największy sukces dla marki BNP Paribas w 2019 roku

Skuteczne przeprowadzenie kampanii rebrandingowej, czego efektem jest nagroda „Zespołu Marketingowego Roku” w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019 oraz Grand Prix w kategorii Glass i Titanium Lion na festiwalu Cannes Lions za projekt „Twój Weekend”. Dodam, że to największy sukces Polski w historii festiwalu – nigdy wcześniej żadna akcja nie zwyciężyła w tych najbardziej uznanych kategoriach.

Najtrudniejsze wyzwanie dla marki BNP Paribas w 2019 roku

Połączenie operacyjne z Raiffeisen Bank Polska oraz przeprowadzenie kampanii rebrandingowej, która wprowadziła pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata”.

3 najciekawsze akcje z 2019 roku

  1. Kampania „Doceniaj, nie oceniaj”, której celem było zwrócenie uwagi na to, jak niezwykle istotna jest siła pozytywnego wpływu, nasze codzienne wsparcie i docenianie innych w dążeniu do realizacji ich pasji i marzeń.
  2. Udział w projekcie ostatni „Twój Weekend”, poprzez który chcieliśmy zwrócić uwagę na istotny temat dotyczący równości płci i równouprawnienia.
  3. W związku z Prima Aprilis stworzyliśmy akcję z przymrużeniem oka pt. „Najdłuższa nazwa banku”. Teaser akcji pojawił się w portalu ASZ Dziennik, gdzie poinformowano, że tuż po połączeniu obu banków, BNP Paribas będzie nosić nazwę „BGŻ BNP Paribas Raiffeisen Polbank Cetelem Sygma Fortis Dominet Wealth Management Food & Agro Bank Polska”.
  4. Strefa otwarta na każdego – oznaczenie wybranych oddziałów Banku naklejką z tęczowym motywem.

Akcja z najmocniej zaskakującymi efektami

Nie zaskakują nas efekty naszych akcji. Realizujemy działania, w które wierzymy i wobec których mamy określone oczekiwania.

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2019 roku

Najważniejsza jest dla nas idea i przekaz, który chcemy skierować. Kanały są pochodną tego, co i do kogo chcemy komunikować.

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2020 roku

Planując nasze działania, nadal kluczowe będzie dla nas, aby myśleć przez pryzmat tego, co chcemy przekazać klientom oraz jakie są jego potrzeby, a nie jakim kanałem do nich dotrzemy. W BNP Paribas potrzeby naszych klientów są najważniejsze oraz odpowiednie zaadresowanie ich przez naszą markę.

Najbardziej obiecujące trendy marketingowe

Uważam, że ciekawie brzmi stwierdzenie, że jesteśmy obecnie w erze „post-digital”. Oznacza to, że musimy zdefiniować na nowo podejście do klienta i jego potrzeb, a nie skupiać się wyłącznie na pojedynczym kanale komunikacji.

Budżet na działania digitalowe

W nadchodzącym roku nie planujemy istotnych zmian w budżecie.

Ocena obecnej kondycji branży marketingowej w Polsce

Mijający rok był bardzo ciekawy dla branży marketingowej i zaowocował wieloma dobrymi projektami. Według mnie na szczególną uwagę zasługują działania zrealizowane przez takie marki, jak OLX czy IKEA.

3 najważniejsze cele i plany na 2020 rok

Naszym planem na nadchodzący rok jest kontynuowanie działań, które pozwolą nam wciąż pokazywać naszym klientom wartości i poglądy marki BNP Paribas. Szczegóły już niebawem.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij