TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marki na przełomie 2019/2020: BNP Paribas

Marki na przełomie 2019/2020: BNP Paribas
Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2019 roku marka BNP Paribas? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2020 roku?
O autorze
2 min czytania 2019-12-27

Pozostałe podsumowania roku 2019 przeczytasz tu >

O roku 2019 dla marki BNP Paribas opowiada Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas. 

Największy sukces dla marki BNP Paribas w 2019 roku

Skuteczne przeprowadzenie kampanii rebrandingowej, czego efektem jest nagroda „Zespołu Marketingowego Roku” w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019 oraz Grand Prix w kategorii Glass i Titanium Lion na festiwalu Cannes Lions za projekt „Twój Weekend”. Dodam, że to największy sukces Polski w historii festiwalu – nigdy wcześniej żadna akcja nie zwyciężyła w tych najbardziej uznanych kategoriach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najtrudniejsze wyzwanie dla marki BNP Paribas w 2019 roku

Połączenie operacyjne z Raiffeisen Bank Polska oraz przeprowadzenie kampanii rebrandingowej, która wprowadziła pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata”.

3 najciekawsze akcje z 2019 roku

  1. Kampania „Doceniaj, nie oceniaj”, której celem było zwrócenie uwagi na to, jak niezwykle istotna jest siła pozytywnego wpływu, nasze codzienne wsparcie i docenianie innych w dążeniu do realizacji ich pasji i marzeń.
  2. Udział w projekcie ostatni „Twój Weekend”, poprzez który chcieliśmy zwrócić uwagę na istotny temat dotyczący równości płci i równouprawnienia.
  3. W związku z Prima Aprilis stworzyliśmy akcję z przymrużeniem oka pt. „Najdłuższa nazwa banku”. Teaser akcji pojawił się w portalu ASZ Dziennik, gdzie poinformowano, że tuż po połączeniu obu banków, BNP Paribas będzie nosić nazwę „BGŻ BNP Paribas Raiffeisen Polbank Cetelem Sygma Fortis Dominet Wealth Management Food & Agro Bank Polska”.
  4. Strefa otwarta na każdego – oznaczenie wybranych oddziałów Banku naklejką z tęczowym motywem.

Akcja z najmocniej zaskakującymi efektami

Nie zaskakują nas efekty naszych akcji. Realizujemy działania, w które wierzymy i wobec których mamy określone oczekiwania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2019 roku

Najważniejsza jest dla nas idea i przekaz, który chcemy skierować. Kanały są pochodną tego, co i do kogo chcemy komunikować.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Najważniejsze kanały komunikacji marketingowej w 2020 roku

Planując nasze działania, nadal kluczowe będzie dla nas, aby myśleć przez pryzmat tego, co chcemy przekazać klientom oraz jakie są jego potrzeby, a nie jakim kanałem do nich dotrzemy. W BNP Paribas potrzeby naszych klientów są najważniejsze oraz odpowiednie zaadresowanie ich przez naszą markę.

Najbardziej obiecujące trendy marketingowe

Uważam, że ciekawie brzmi stwierdzenie, że jesteśmy obecnie w erze „post-digital”. Oznacza to, że musimy zdefiniować na nowo podejście do klienta i jego potrzeb, a nie skupiać się wyłącznie na pojedynczym kanale komunikacji.

Budżet na działania digitalowe

W nadchodzącym roku nie planujemy istotnych zmian w budżecie.

Ocena obecnej kondycji branży marketingowej w Polsce

Mijający rok był bardzo ciekawy dla branży marketingowej i zaowocował wieloma dobrymi projektami. Według mnie na szczególną uwagę zasługują działania zrealizowane przez takie marki, jak OLX czy IKEA.

3 najważniejsze cele i plany na 2020 rok

Naszym planem na nadchodzący rok jest kontynuowanie działań, które pozwolą nam wciąż pokazywać naszym klientom wartości i poglądy marki BNP Paribas. Szczegóły już niebawem.