TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Słodkie święta w Domach Dziecka z Wawel i Fundacją „Wawel z Rodziną”

W ramach tegorocznej edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” realizowanej przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” do ponad 400 domów dziecka trafiło 5 ton słodyczy. Do akcji włączyli się też znani i lubiani influencerzy, którzy odwiedzili wybrane placówki.
O autorze
1 min czytania 2019-12-19

„Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to cykliczna akcja realizowana od 11 lat przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki projektowi pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 127 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce. Odwiedziny to ważne i niezapomniane chwile zarówno dla najmłodszych, jak i dla pracowników marki Wawel, którzy bezinteresownie angażują się w przedświąteczne wsparcie. W tym roku, wzorem lat ubiegłych, przed Świętami Bożego Narodzenia słodkie upominki otrzymały dzieci z 426 Domów Dziecka w całej Polsce.

W pomoc najmłodszym włączyli się także znani influencerzy, którzy odwiedzili wybrane domy dziecka i wręczyli podopiecznym zestawy świątecznych słodkości. Dzięki wsparciu agencji Influencer marketingu GetHero, najmłodsi mieli okazję spotkać się m.in. z WiP BROS, Marleną Sojką, Kubą Norkiem, Pauliną Soboń oraz Rembolem. Dla nich także były to ważne momenty, pełne emocji w gronie fanów.

Akcję „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja” w tym roku mogli wesprzeć także konsumenci. Przy zakupach dowolnego produktu marki Wawel z oznaczeniem „kupujesz pomagasz” na stronie frisco.pl, drugi produkt trafił do Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 3 na warszawskiej Pradze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj