Kampania WHD na outdoorze

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania WHD na outdoorze

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest, między innymi, na nośnikach Cityboard Media.

Pierwsze plakaty pojawiły się w Warszawie już pod koniec grudnia 2019 roku. Celem Fundacji jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W kampanii wykorzystano jeden z dwóch projektów plakatów z 2019 r., na którym widnieją: chłopiec przytulający misia, a także KRS i dane kontaktowe WHD. W warstwie graficznej plakat nawiązuje do projektów z kampanii realizowanych w poprzednich latach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania realizowana jest na 50 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2020.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij