TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

EMLAB z projektową współpracą z Fortuną

Agencja EMLAB wspiera firmę Fortuna Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
O autorze
1 min czytania 2020-01-14

EMLAB to część agencji nowej komunikacji Grupy S/F, specjalizująca się kreowaniu doświadczeń z marką. Firma od ponad 15 lat zajmuje się experience marketingiem z naciskiem na event marketing. Dzięki obecności w Grupie S/F skutecznie realizuje projekty 360, korzystając z synergii grupowych zasobów wiedzy i doświadczenia: kreacja i strategia (Scholz&Firends), digital (The Digitals), influencer marketing (Talent Media LifeTube), gaming (Gameset), performance marketing (booost) oraz badania (IQS).

EMLAB we współpracy z agencją Gameset opracował koncepcje aktywacji sponsoringowych dla marki Fortuna Zakłady Bukmacherskie w obszarze skoków narciarskich.

– Ze względu na to, że Fortuna jest klientem jednej ze spółek Grupy Scholz&Friends – agencji The Digitals, przygotowana została strategia łącząca kompetencje trzech agencji z jednej grupy jako innowacyjny projekt własny. Wspólnie opracowana przez EMLAB oraz agencje marketingu gamingowego Gameset strategia aktywacji jest pewnego rodzaju nową kategorią produktową „retro gaming”, która opiera się na jednym z najbardziej kultowych tytułów, jeżeli chodzi o gry sportowe – Deluxe Ski Jump, która dwie dekady temu święciła wielkie triumfy na polskim rynku – podkreśla Wojciech Małysz, dyrektor zarządzający EmLab.

Za projekt aktywacji w 8 polskich miastach odpowiadają: po stronie Gameset: Krzysztof Żyła (senior roject manager) oraz Piotr Bombol (CEO Gameset). Po stronie EMLAB: Wojciech Małysz (dyrektor zarządzający), Maciej Sikorski (business development manager), Katarzyna Kałczyńska (senior event manager), Michał Kubczak, Łukasz Jackowski a także Karolina Kowalska z Agencji keyPR, kierująca PR projektu zewnętrznie. Po stronie The Digitals turniejem zajmuje się Maciej Janiszewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umowa została podpisana na 3 miesiące, czyli okres aktywacji projektu w 8 miastach, w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing