EMLAB z projektową współpracą z Fortuną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EMLAB z projektową współpracą z Fortuną

Agencja EMLAB wspiera firmę Fortuna Zakłady Bukmacherskie w projekcie Fortuna Puchar Świata Deluxe Ski Jump prowadzonym we współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.

EMLAB to część agencji nowej komunikacji Grupy S/F, specjalizująca się kreowaniu doświadczeń z marką. Firma od ponad 15 lat zajmuje się experience marketingiem z naciskiem na event marketing. Dzięki obecności w Grupie S/F skutecznie realizuje projekty 360, korzystając z synergii grupowych zasobów wiedzy i doświadczenia: kreacja i strategia (Scholz&Firends), digital (The Digitals), influencer marketing (Talent Media LifeTube), gaming (Gameset), performance marketing (booost) oraz badania (IQS).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

EMLAB we współpracy z agencją Gameset opracował koncepcje aktywacji sponsoringowych dla marki Fortuna Zakłady Bukmacherskie w obszarze skoków narciarskich.

– Ze względu na to, że Fortuna jest klientem jednej ze spółek Grupy Scholz&Friends – agencji The Digitals, przygotowana została strategia łącząca kompetencje trzech agencji z jednej grupy jako innowacyjny projekt własny. Wspólnie opracowana przez EMLAB oraz agencje marketingu gamingowego Gameset strategia aktywacji jest pewnego rodzaju nową kategorią produktową „retro gaming”, która opiera się na jednym z najbardziej kultowych tytułów, jeżeli chodzi o gry sportowe - Deluxe Ski Jump, która dwie dekady temu święciła wielkie triumfy na polskim rynku – podkreśla Wojciech Małysz, dyrektor zarządzający EmLab.

Za projekt aktywacji w 8 polskich miastach odpowiadają: po stronie Gameset: Krzysztof Żyła (senior roject manager) oraz Piotr Bombol (CEO Gameset). Po stronie EMLAB: Wojciech Małysz (dyrektor zarządzający), Maciej Sikorski (business development manager), Katarzyna Kałczyńska (senior event manager), Michał Kubczak, Łukasz Jackowski a także Karolina Kowalska z Agencji keyPR, kierująca PR projektu zewnętrznie. Po stronie The Digitals turniejem zajmuje się Maciej Janiszewski.

Umowa została podpisana na 3 miesiące, czyli okres aktywacji projektu w 8 miastach, w Polsce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij