Maciej Pietrzak wzmacnia zespół Meetrics Poland

Maciej Pietrzak dołączył do zespołu polskiego oddziału firmy Meetrics, obejmując stanowisko technical account manager. Bezpośrednio przed przyjściem do Meetrics współpracował z agencją VideoMill, specjalizującą się w technologiach personalizacji filmów wideo, jako global sales director.
O autorze
1 min czytania 2020-01-15

Maciej Pietrzak jest związany z branżą digital od 12 lat. Karierę rozpoczynał w ARBOinteractive Polska jako Online Traffic, gdzie pracował w latach 2008-2012. Przez 12 lat w branży digital realizował się zarówno po stronie technologicznej (odpowiadając za emisję i optymalizację reklam), jak i sprzedażowej.

Przed długi czas był związany z obszarem reklamy mobilnej, m.in. pracując w agencji Goldbach Interactive na stanowisku brand manager mobile; współtworzył również agencję marketingu mobilnego Mobile Rockets (część KnowledgeHub). Ostatnio współpracował z agencją VideoMill, jako global sales director. Prowadził również własną działalność jako konsultant w zakresie digital marketingu oraz webmasteringu.

W Meetrics, na stanowisku technical account manager, będzie odpowiedzialny za technologiczną obsługę klienta, w tym m.in. zarządzanie kontami klientów i konfigurację kampanii do pomiaru online, oraz monitoring i analizę trwających kampanii. Jego zadaniem jest również wspieranie zespołu sprzedaży w budowaniu relacji z klientami. Zajmie się także kontrolą jakości i doskonaleniem procesów oraz oceną wyników pomiarów.

– Maciej Pietrzak jest specjalistą z wieloletnim doświadczeniem zarówno po stronie sprzedaży, jak i po stronie trafficowej obsługi kampanii. Jego szeroka wiedza i wysokie umiejętności pozwolą nam jeszcze lepiej współpracować z klientami w zakresie pomiaru Viewability i innych wskaźników kluczowych z punktu widzenia marketerów dla rozpatrywania efektywności kampanii digital – mówi Hubert Świtalski, country manager w Meetrics.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj