Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Aplikacja mobilna żappka ze sztuczną inteligencją od Synerise w gronie najlepszych rozwiązań dla branży detalicznej na świecie

13 stycznia 2020 roku Żabka wspólnie ze swoim partnerem technologicznym firmą Synerise, zaprezentowała żappkę, podczas największych targów technologicznych NRF 2020 w Nowym Jorku. Aplikacja została bardzo wysoko oceniona przez międzynarodowych ekspertów z dziedziny m.in. nowoczesnych technologii.
O autorze
1 min czytania 2020-01-15

– Docenienie aplikacji żappka, liczącej już ponad 2,5 mln użytkowników, na największych targach technologicznych w Nowym Jorku to sukces zespołu ekspertów pracujących w naszej firmie. Już dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że przyciągamy do Żabki profesjonalistów w dziedzinie nowych technologii, data science i nowoczesnego designu, którzy korzystając ze wsparcia globalnych i lokalnych partnerów technologicznych tworzą unikatowe, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania na świecie. Ponad 10% naszych pracowników jest zaangażowanych w projekty cyfrowe, realizowane w naszej firmie. Wspólnie jesteśmy ambasadorami technologicznego rozwoju Polski prezentując nasze rozwiązania na arenie międzynarodowej – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. Finansowych i rozwoju w firmie Żabka Polska. 

Żabka przechodzi transformację cyfrową, na którą składa się cały ekosystem rozwiązań technologicznych funkcjonujących w obszarze zarządzania sklepami, asortymentem, BIG DATA, sztucznej inteligencji, jak również aplikacji mobilnych. Aplikacja żappka jest kluczowym, nowym kanałem komunikacji i interakcji z klientami, a nad jej rozwojem pracuje dedykowany, interdyscyplinarny zespół specjalistów. 

– Przy rozwijaniu produktów cyfrowych korzystamy z najlepszych, globalnych praktyk, a także ze „zwinnych” metodyk pracy. Działamy sprawnie, szybko testujemy nowe pomysły i słuchamy naszych użytkowników. Będziemy się dalej rozwijać i ciągle poszukujemy utalentowanych ekspertów, którzy razem z nami będą chcieli tworzyć przyszłość i kreować nowe rozwiązania technologiczne – dodaje Michał Opacki, dyrektor ds. cyfrowych rozwiązań konsumenckich, odpowiadający za rozwój aplikacji żappka. 

Firma Żabka Polska angażuje się w projekty proedukacyjne wspiera i realizuje wspólnie ze szkołami i uczelniami wyższymi liczne projekty na styku nauki i biznesu. Zaangażowana jest m.in. w AI Schools & Academy, w ramach którego z partnerami finansuje nauczanie tajników sztucznej inteligencji w 1500 przedszkolach i szkołach publicznych. Zainicjowała również w ub. roku konkurs „Ogarnij Big Data z Żabką”, w ramach którego studenci mogli zaprezentować projekty wykorzystujące metody Big Data, sztucznej Inteligencji oraz Machine Learning i w nagrodę pojechać do Doliny Krzemowej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Microsoft Reactor Innovation & ROI Hack Event to wydarzenie, którego celem jest pokazanie kluczowej roli nowych modeli biznesowych opartych na chmurze oraz sposobów osiągnięcia szybkiego zwrotu z inwestycji w transformację cyfrową w handlu detalicznym. W spotkaniu brali udział eksperci technologiczny z największych firm na świecie. 

NRF to doroczny zjazd liderów branży detalicznej, organizowany w Nowym Jorku. W roku 2019 w wydarzeniu wzięło udział 38 000 uczestników, w tym 800 wystawców z niemal 100 krajów świata. Wśród prelegentów znajdują się najważniejsze osobistości świata retail i technologii, m.in. CEO Microsoft, Satya Nadella.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się