TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Green Factory wybiera Serviceplan Health/Change Serviceplan

W wyniku przetargu przeprowadzonego w maju bieżącego roku, Green Factory wybrało Serviceplan Health/Change Serviceplan do realizacji kampanii dla marki Fit & Easy.
O autorze
1 min czytania 2020-01-15

Kampania promująca markę Fit & Easy startuje w styczniu 2020 roku a emisja realizowana będzie w największych stacjach TV. 

Podstawowym celem kampanii „Gotowe na wszystko” jest zbudowanie świadomości marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy – świeżych sałat i warzyw, gotowych do przygotowania pysznego dania na każdą okazję.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Produkcją zajęła się firma Media Ready (wszystkie podmioty należą do Group One). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Marka Fit & Easy obecna jest na rynku od 2006 roku. Jest liderem w kategorii paczkowanych świeżych, ciętych warzyw oraz gotowych sałatek. Podstawą produktów są zawsze świeże warzywa, głównie sałaty, wygodne w użyciu (już umyte, pokrojone, odpowiednio skomponowane), które swoją różnorodnością oraz pomysłami na dania inspirują w kuchni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkty Fit&Easy są zawsze gotowe na wszystkie posiłki i okazje, w których potrzebujemy świeżych warzyw. Wyjątkowość produktów i konsekwencję w budowaniu marki docenili konsumenci i Eksperci Rady Marek, przyznając marce Fit & Easy tytuł Superbrands 2020.

Słuchaj podcastu NowyMarketing