Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Green Factory wybiera Serviceplan Health/Change Serviceplan

W wyniku przetargu przeprowadzonego w maju bieżącego roku, Green Factory wybrało Serviceplan Health/Change Serviceplan do realizacji kampanii dla marki Fit & Easy.
O autorze
1 min czytania 2020-01-15

Kampania promująca markę Fit & Easy startuje w styczniu 2020 roku a emisja realizowana będzie w największych stacjach TV. 

Podstawowym celem kampanii „Gotowe na wszystko” jest zbudowanie świadomości marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy – świeżych sałat i warzyw, gotowych do przygotowania pysznego dania na każdą okazję.

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Produkcją zajęła się firma Media Ready (wszystkie podmioty należą do Group One). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

Marka Fit & Easy obecna jest na rynku od 2006 roku. Jest liderem w kategorii paczkowanych świeżych, ciętych warzyw oraz gotowych sałatek. Podstawą produktów są zawsze świeże warzywa, głównie sałaty, wygodne w użyciu (już umyte, pokrojone, odpowiednio skomponowane), które swoją różnorodnością oraz pomysłami na dania inspirują w kuchni.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkty Fit&Easy są zawsze gotowe na wszystkie posiłki i okazje, w których potrzebujemy świeżych warzyw. Wyjątkowość produktów i konsekwencję w budowaniu marki docenili konsumenci i Eksperci Rady Marek, przyznając marce Fit & Easy tytuł Superbrands 2020.

Słuchaj podcastu NowyMarketing