Kampania promująca markę Fit & Easy startuje w styczniu 2020 roku a emisja realizowana będzie w największych stacjach TV.
Podstawowym celem kampanii „Gotowe na wszystko” jest zbudowanie świadomości marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy – świeżych sałat i warzyw, gotowych do przygotowania pysznego dania na każdą okazję.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Produkcją zajęła się firma Media Ready (wszystkie podmioty należą do Group One). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
Marka Fit & Easy obecna jest na rynku od 2006 roku. Jest liderem w kategorii paczkowanych świeżych, ciętych warzyw oraz gotowych sałatek. Podstawą produktów są zawsze świeże warzywa, głównie sałaty, wygodne w użyciu (już umyte, pokrojone, odpowiednio skomponowane), które swoją różnorodnością oraz pomysłami na dania inspirują w kuchni.
Produkty Fit&Easy są zawsze gotowe na wszystkie posiłki i okazje, w których potrzebujemy świeżych warzyw. Wyjątkowość produktów i konsekwencję w budowaniu marki docenili konsumenci i Eksperci Rady Marek, przyznając marce Fit & Easy tytuł Superbrands 2020.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing