Tomasz Baranowski pokieruje działem client service w Bluecloud Interactive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tomasz Baranowski pokieruje działem client service w Bluecloud Interactive

Z początkiem br. Tomasz Baranowski objął stanowisko dyrektora działu client service w Bluecloud Interactive. Baranowski będzie odpowiedzialny za prace działu i wszystkie kwestie, które są z tym związane. Oprócz tego ma być wsparciem szefów zespołów w prowadzeniu najważniejszych klientów agencji.

Nowy dyrektor już od początku kariery czyli od 15 lat związany jest z branżą digital. Doświadczenie na różnych szczeblach zdobywał w Isobar, Ogilvy Interactive, Havas Worldwide Poland, Cheil, czy Publicis DWL. Ostatnio współtworzył niezależną agencję kreatywną Creathink. W dotychczasowej karierze miał przyjemność pracować dla PKO BP, Link4, Samsung, Procter & Gamble, Peugeot, Renault, Ikea, Mars, Sanofi-Aventis, Unilever czy Coca-Cola. Projekty, które prowadził zdobywały nagrody: Effie, Mixx Awards, KTR, Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zawodowo jest miłośnikiem pytania: „Dlaczego?", a prywatnie graczem we Frogs Warsaw Rugby, znawcą ligi NBA oraz fanem oddolnych inicjatyw społecznych.

Baranowski będzie zarządzał zespołem składającym się z 12 osób.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij