Nowy dyrektor już od początku kariery czyli od 15 lat związany jest z branżą digital. Doświadczenie na różnych szczeblach zdobywał w Isobar, Ogilvy Interactive, Havas Worldwide Poland, Cheil, czy Publicis DWL. Ostatnio współtworzył niezależną agencję kreatywną Creathink. W dotychczasowej karierze miał przyjemność pracować dla PKO BP, Link4, Samsung, Procter & Gamble, Peugeot, Renault, Ikea, Mars, Sanofi-Aventis, Unilever czy Coca-Cola. Projekty, które prowadził zdobywały nagrody: Effie, Mixx Awards, KTR, Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły.
Zawodowo jest miłośnikiem pytania: „Dlaczego?”, a prywatnie graczem we Frogs Warsaw Rugby, znawcą ligi NBA oraz fanem oddolnych inicjatyw społecznych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Baranowski będzie zarządzał zespołem składającym się z 12 osób.