Marta Rządkowska nowym team leaderem w LifeTube

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Rządkowska nowym team leaderem w LifeTube

Marta Rządkowska, od 2 lat związana z LifeTube awansowała na stanowisko team leadera w dziale Rozrywki. Odtąd wśród jej obowiązków znajduje się strategiczne wsparcie pracy całego zespołu i raportowanie bezpośrednio do Mateusza Billa (head of management, entertainment w LifeTube).

Marta Rządkowska, zajmująca się marketingiem od 8 lat, do tej pory na stanowisku Senior Account Managera była managerką topowych gwiazd YouTube, którym doradzała w zakresie wizerunku i budowania społeczności, a także zajmowała się kompleksową koordynacją kampanii influencer marketingowych. Po awansie na stanowisko Team Leadera w dziale Rozrywki jej zakres obowiązków powiększył się o odpowiedzialność za strategiczny rozwój zespołu oraz dbanie o podnoszenie standardów obsługi twórców i realizowanych przez dział kampanii reklamowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Rozwój działu twórców z kategorii Rozrywka w LifeTube to nie tylko awanse i nowe kanały dołączające do sieci. W kolejnych miesiącach zamierzamy skupić się na współpracy z topowymi muzykami, celebrytami oraz blogerami. W rozwoju tych kompetencji w naszym dziale kluczową rolę odegra Marta Rządkowska na stanowisku Team Leadera. Niezmiennie naszym priorytetem pozostaje profesjonalne wsparcie managerskie youtuberów, a oprócz tego doświadczenie w obszarze digital marketingu chcemy mocniej wykorzystać we współpracy ze znanymi osobistościami internetu oraz mediów tradycyjnych – komentuje Mateusz Bill, head of management – entertainment w LifeTube (grupa LTTM).

Przed rozpoczęciem współpracy z siecią LifeTube, Marta Rządkowska zdobywała doświadczenie, zajmując się budowaniem strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla marek takich jak Bosch, Siemens i Zelmer oraz tworzeniem kampanii z influencerami w Epic Makers na stanowisku YouTube Strategy Manager.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij