Ruszyła kampania Circle K promująca program „Drogowe ABC”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła kampania Circle K promująca program „Drogowe ABC”

Na stacjach Circle K w całej Polsce ruszyła kampania, której celem jest zgromadzenie środków na realizację 2. edycji programu edukacyjnego „Drogowe ABC”, organizowanego we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem.

„Drogowe ABC” to program edukacyjny organizowany przez Circle K Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. Jego celem jest promowanie wiedzy na temat zasad bezpieczeństwa w ruchu drogowym wśród dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Poprzez połączenie nauki i zabawy dzieci zdobywają wiedzę na temat bezpiecznego poruszania się na drodze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Działania wspierające poprawę bezpieczeństwa na drodze są dla nas bardzo ważne. Wierzymy, że etap edukacji przedszkolnej, to najlepszy moment, by zacząć budować świadomość i kształtować prawidłowe postawy wśród najmłodszych. Dlatego, wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem stworzyliśmy program edukacyjny „Drogowe ABC”, a jego pierwsza edycja została bardzo pozytywnie przyjęta przez wychowawców, rodziców i same dzieciaki. W tym roku powracamy z drugą edycją „Drogowego ABC”, która obejmie swym zasięgiem kolejne 25 tysięcy dzieci w całej Polsce. Zachęcamy do wspierania idei programu klientów naszych stacji. Wystarczy kupić kawę, gorącą czekoladę lub herbatę, a część dochodów uzyskanych z ich zakupu zostanie przez nas przekazana do PCK, który wykorzysta je na realizację programu – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.

Od 15 stycznia do 18 marca br. z każdej kawy, herbaty lub gorącej czekolady zakupionej na stacjach Circle K w całej Polsce, firma przekaże 10 groszy na realizację programu „Drogowe ABC”. Ciepłe napoje z ekspresu można samodzielnie przygotować w specjalnie zaprojektowanym kubku nawiązującym do szaty graficznej programu edukacyjnego. Kampania wspierana jest także medialnie poprzez spoty telewizyjne, radiowe oraz promocję w Internecie, także z udziałem influencerów. W program zaangażowali się również ambasadorowie Circle K – Tomasz Kuchar i Karolina Pilarczyk, którym temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym jest szczególnie bliski.

Edukacja dzieci o bezpieczeństwie na drodze jest bardzo ważna

Dzieci, które rozpoczynają swoją edukację w przedszkolach stają się uczestnikami ruchu drogowego. Jak pokazuje badanie przeprowadzone na potrzeby programu, aż 81% dzieci w drodze do szkoły musi przechodzić przez przejścia dla pieszych, na których nie ma sygnalizacji świetlnej, a 65% maluchów przechodzi przez jezdnię w miejscu, gdzie nie ma przejścia dla pieszych .

W ubiegłym roku, dzięki pierwszej edycji programu „Drogowe ABC” aż 25 tysięcy dzieci z 242 przedszkoli w 12 województwach poznało zasady bezpiecznego uczestniczenia w ruchu drogowym. Druga edycja rozpocznie się w marcu br. Program w całości finansowany jest ze środków przekazanych przez jego współorganizatora – firmę Circle K.

Więcej informacji na: www.drogoweABC.pl i www.pck.pl

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij