Influencerzy promują się hashtagiem #coronavirus

Influencerzy promują się hashtagiem #coronavirus
Podczas gdy cały świat z przerażeniem obserwuje rozprzestrzenianie się koronawiarusa, niektórzy instagramerzy postanowili skorzystać z rozgłosu, jaki powstał wokół tej epidemii i zaczęli oznaczać swoje posty hashtagiem #coronavirus.
O autorze
1 min czytania 2020-02-04

Jeszcze kilka dni temu mało kto spodziewał się, że epidemia koronawirusa będzie się tak szybko rozprzestrzeniać po całym świecie. Jednak coraz większa liczba zgonów spowodowanych tych wirusem sprawiła, że Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ogłosiła stan globalnego zagrożenia. 

Nie dziwi więc fakt, że hasło „koronawirus” pojawia się codziennie we wszystkich mediach na całym świecie. Niektórzy niestety wykorzystują rozgłos, jaki powstał wokół epidemii do rozpowszechniania fake newsów, a jeszcze inni – mowa tutaj dokładnie o kilku instagramerach – postanowili zwiększyć swoje zasięgi w social mediach, publikując zdjęcia z hashtagiem #coronavirus. 

Jak jednak można się spodziewać, większość tego typu zdjęć nie ma nic wspólnego z faktycznym wirusem. Przykładem tego jest chociażby fotografia amerykańskiego youtubera Logana Paula w otoczeniu modelek z maskami przeciwgazowymi oraz wulgarnym podpisem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dużo kontrowersji wzbudziło także zdjęcie niemieckiego influencera, na którym całuje się ze swoją dziewczyną, podczas gdy oboje mają na twarzy maski higieniczne. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dziś wpływową osobą może stać się każdy – nie tylko ci podróżujący po świecie i dobrze ubrani, ale też ci którzy publikują swoje relacje z libacji alkoholowych, bójek i rynsztokowych potyczek słownych. Jak marki wykorzystują popularność patoinfluencerów?