TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tomasz Karolak „wkręca” Katarzynę Zielińską w nowej kampanii burgerów Maestro

Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w McDonald’s. 5 lutego startuje niestandardowa kampania promująca powracającą do oferty linię burgerów Maestro, w której Tomasz Karolak wraz z McDonald’s wkręca swoją koleżankę, znaną aktorkę – Katarzynę Zielińską.
O autorze
1 min czytania 2020-02-05

Od 5 lutego br. w ofercie spod znaku złotych łuków po raz kolejny pojawią się wyjątkowe burgery z linii Maestro – znane z unikalnej kompozycji smakowej, solidnej porcji wołowiny, wyrazistych dodatków i charakterystycznego sposobu podania.

Maestro Grilled Cheese to 100% soczystej wołowiny zamkniętej w świetnie wypieczonej bułce. Kompozycję smakową zapewniają dobrze dobrane dodatki: prażona cebula, wyraziste pikle, grillowany camembert, topiony ser cheddar oraz sosy: musztarda amerykańska i ketchup. To uczta dla prawdziwych miłośników burgerów.

Z kolei Maestro Red Hot Chili to gratka dla fanów ostrych smaków. Wołowina serwowana jest w towarzystwie świeżej rukoli, pikli i pikantnej papryki. Ostrość burgera podkreślają dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz piekielnie pikantny pomidorowy. Wraz z Maestro do oferty powracają kartofelki podawane z sosem śmietanowym.

Linia burgerów Maestro to prawdziwa gwiazda w restauracjach McDonald’s. Dlatego też zasługuje na gwiazdorską kampanię. W ramach nieszablonowej komunikacji, Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę – Kasię Zielińską zabierając ją na pysznego burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To kolejny spot z wyróżniającej się serii, utrzymanej w klimacie eksperymentu. W poprzednich realizacjach goście małych burgerowni zaskakiwani byli wyjątkowym smakiem burgera Maestro. W najnowszej kampanii sprawdzamy, jak gwiazda, mająca wysokie oczekiwania, zareaguje w sytuacji, gdy dobry znajomy postawi przed nią tacę z burgerem Maestro.

W pełnej 6-minutowej wersji filmu widzowie poznają dokładny przebieg spotkania Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Realizacją, we współpracy z aktorem, zajął się Jan Komasa, reżyser nominowany do Oscara. Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa, za zakup mediów OMD, komunikację PR zrealizowała agencja 24/7Communication. Produkcję video zrealizowało OTO Film.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się