Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Karolak „wkręca” Katarzynę Zielińską w nowej kampanii burgerów Maestro

Wszystko, czego chcesz od burgera, znajdziesz w McDonald’s. 5 lutego startuje niestandardowa kampania promująca powracającą do oferty linię burgerów Maestro, w której Tomasz Karolak wraz z McDonald’s wkręca swoją koleżankę, znaną aktorkę – Katarzynę Zielińską.
O autorze
1 min czytania 2020-02-05

Od 5 lutego br. w ofercie spod znaku złotych łuków po raz kolejny pojawią się wyjątkowe burgery z linii Maestro – znane z unikalnej kompozycji smakowej, solidnej porcji wołowiny, wyrazistych dodatków i charakterystycznego sposobu podania.

Maestro Grilled Cheese to 100% soczystej wołowiny zamkniętej w świetnie wypieczonej bułce. Kompozycję smakową zapewniają dobrze dobrane dodatki: prażona cebula, wyraziste pikle, grillowany camembert, topiony ser cheddar oraz sosy: musztarda amerykańska i ketchup. To uczta dla prawdziwych miłośników burgerów.

Z kolei Maestro Red Hot Chili to gratka dla fanów ostrych smaków. Wołowina serwowana jest w towarzystwie świeżej rukoli, pikli i pikantnej papryki. Ostrość burgera podkreślają dwa sosy: aksamitny jogurtowy oraz piekielnie pikantny pomidorowy. Wraz z Maestro do oferty powracają kartofelki podawane z sosem śmietanowym.

Linia burgerów Maestro to prawdziwa gwiazda w restauracjach McDonald’s. Dlatego też zasługuje na gwiazdorską kampanię. W ramach nieszablonowej komunikacji, Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę – Kasię Zielińską zabierając ją na pysznego burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To kolejny spot z wyróżniającej się serii, utrzymanej w klimacie eksperymentu. W poprzednich realizacjach goście małych burgerowni zaskakiwani byli wyjątkowym smakiem burgera Maestro. W najnowszej kampanii sprawdzamy, jak gwiazda, mająca wysokie oczekiwania, zareaguje w sytuacji, gdy dobry znajomy postawi przed nią tacę z burgerem Maestro.

W pełnej 6-minutowej wersji filmu widzowie poznają dokładny przebieg spotkania Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Realizacją, we współpracy z aktorem, zajął się Jan Komasa, reżyser nominowany do Oscara. Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa, za zakup mediów OMD, komunikację PR zrealizowała agencja 24/7Communication. Produkcję video zrealizowało OTO Film.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się