Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Aleksandra Załęska została szefową działu Audience w Gemius Polska

Aleksandra Załęska objęła nowe stanowisko z początkiem lutego 2020 r. Dotychczasowa szefowa działu, Anna Oziębło, będzie zarządzać Zespołem Realizacji Badań Panelowych.
O autorze
1 min czytania 2020-02-06

Jako kierownik działu Audience Załęska będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój badania Gemius/PBI oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Będzie także wspierać klientów Gemius Polska w kwestiach dotyczących pomiaru widowni internetowej. Aleksandra Załęska jest związana z rynkiem badań od 2010 roku. Pracowała m.in. w TVN S.A., jako specjalista ds. badań i analiz rynkowych oraz w agencji Content Spot, jako kierownik ds. badań i analiz. Z Gemiusem związana była już wcześniej – wówczas współpracowała z największymi wydawcami na polskim rynku. Jest absolwentką Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Anna Oziębło zajmie się rozwojem kluczowego dla Gemiusa projektu – jednoźródłowego panelu badawczego. Będzie odpowiadać za rekrutację i utrzymanie panelu oraz za jakość pozyskiwanych danych. Oziębło przez cztery lata zarządzała badaniem Gemius/PBI. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie realizowała badania oglądalności telewizji. Z rynkiem badań związana od 20 lat. Jest absolwentką Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej.