TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Aleksandra Załęska została szefową działu Audience w Gemius Polska

Aleksandra Załęska objęła nowe stanowisko z początkiem lutego 2020 r. Dotychczasowa szefowa działu, Anna Oziębło, będzie zarządzać Zespołem Realizacji Badań Panelowych.
O autorze
1 min czytania 2020-02-06

Jako kierownik działu Audience Załęska będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój badania Gemius/PBI oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Będzie także wspierać klientów Gemius Polska w kwestiach dotyczących pomiaru widowni internetowej. Aleksandra Załęska jest związana z rynkiem badań od 2010 roku. Pracowała m.in. w TVN S.A., jako specjalista ds. badań i analiz rynkowych oraz w agencji Content Spot, jako kierownik ds. badań i analiz. Z Gemiusem związana była już wcześniej – wówczas współpracowała z największymi wydawcami na polskim rynku. Jest absolwentką Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Anna Oziębło zajmie się rozwojem kluczowego dla Gemiusa projektu – jednoźródłowego panelu badawczego. Będzie odpowiadać za rekrutację i utrzymanie panelu oraz za jakość pozyskiwanych danych. Oziębło przez cztery lata zarządzała badaniem Gemius/PBI. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie realizowała badania oglądalności telewizji. Z rynkiem badań związana od 20 lat. Jest absolwentką Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej.