Aleksandra Załęska została szefową działu Audience w Gemius Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aleksandra Załęska została szefową działu Audience w Gemius Polska

Aleksandra Załęska objęła nowe stanowisko z początkiem lutego 2020 r. Dotychczasowa szefowa działu, Anna Oziębło, będzie zarządzać Zespołem Realizacji Badań Panelowych.

Jako kierownik działu Audience Załęska będzie odpowiedzialna za realizację i rozwój badania Gemius/PBI oraz współpracę z Polskimi Badaniami Internetu. Będzie także wspierać klientów Gemius Polska w kwestiach dotyczących pomiaru widowni internetowej. Aleksandra Załęska jest związana z rynkiem badań od 2010 roku. Pracowała m.in. w TVN S.A., jako specjalista ds. badań i analiz rynkowych oraz w agencji Content Spot, jako kierownik ds. badań i analiz. Z Gemiusem związana była już wcześniej – wówczas współpracowała z największymi wydawcami na polskim rynku. Jest absolwentką Psychologii na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Anna Oziębło zajmie się rozwojem kluczowego dla Gemiusa projektu – jednoźródłowego panelu badawczego. Będzie odpowiadać za rekrutację i utrzymanie panelu oraz za jakość pozyskiwanych danych. Oziębło przez cztery lata zarządzała badaniem Gemius/PBI. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie realizowała badania oglądalności telewizji. Z rynkiem badań związana od 20 lat. Jest absolwentką Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij