Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pierwszy audioseans Storytel

Multikino Młociny i Storytel zorganizowały pierwszy w historii audioseans. Nowoczesny system dźwięku trójwymiarowego Dolby Atmos, półleżące fotele SuperVip i słuchowisko „Stelaż” na podstawie sztuki teatralnej Łukasza Orbitowskiego w interpretacji Wojciecha Mecwaldowskiego.
O autorze
1 min czytania 2020-02-10

Opera, balet, koncerty, teatr… Widzowie Multikina mogli już wziąć udział w wielu tego typu projekcjach. Przyszedł czas na audioseans i ucztę dla wyobraźni! Niezwykłe spotkanie ze słuchowiskiem „Stelaż” odbyło się w z inicjatywy Storytel, platformy z rozrywką audio. Poniedziałkowy audioseans pojawił się w repertuarze Multikina Młociny, więc każdy mógł zakupić bilet i dołączyć do tego niecodziennego wydarzenia.

Podczas pierwszego w Polsce audioseansu publiczność zgromadzona w sali Multikina wielokrotnie wybuchała gromkim śmiechem, a kiedy wybrzmiał ostatni dźwięk słuchowiska, pojawiła się burza braw. Duża frekwencja i pozytywne wrażenia, którymi goście seansu chętnie dzielili się po wydarzeniu stały się przyczynkiem do rozpoczęcia rozmów o wprowadzeniu audioseansu do repertuaru Multikina na stałe.

„Stelaż” to tragiczna historia pewnego remontu, opowiedziana przez Wojciecha Mecwaldowskiego w słuchowisku Storytel Original. W tej brawurowej historii humor miesza się z katastrofą, farsa z dramatem. Autorem słuchowiska jest Łukasz Orbitowski, twórca scenariusza spektaklu teatralnego o tym samym tytule. Laureat Paszportu „Polityki”, nominowany do Nagrody Literackiej „Nike” oraz Nagrody Literackiej Gdynia.

Wojciech Mecwaldowski i Łukasz Orbitowski byli gośćmi specjalnymi pokazu i na końcu podzielili się swoimi wrażeniami ( obaj wysłuchali efektu końcowego swojej pracy po raz pierwszy) i odpowiedzieli na kilka pytań publiczności. Zdradzili przy okazji, że produkcja będzie miała swój ciąg dalszy w postaci serialu, nad którym Panowie rozpoczęli pracę jeszcze w trakcie nagrywania słuchowiska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj