Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Change Is a Team Sport – najnowsza kampania kultowego modelu obuwia adidas Superstar

adidas Originals w najnowszej kampanii „Change Is a Team Sport” składa hołd swojej największej ikonie – modelowi Superstar, który od 50 lat nie znika z kart modowej historii. Tym razem marka formuje interdyscyplinarny team, który ze zwielokrotnioną siłą inspiruje do zmian.
O autorze
1 min czytania 2020-02-10

Od samego początku kultowe buty adidas Superstar przeznaczone były dla tych, którzy nie bali się bronić własnego zdania. Przez dekady towarzyszyły kolektywom stojącym na czele światowej kultury, stając się synonimem młodzieńczej energii i buntowniczego ducha. Najnowsza kampania adidas Originals „Change Is a Team Sport” to hołd złożony wszystkim tym, którzy mają odwagę przekraczać granice i zmieniać historię. W 2020 r. adidas Originals korzystać będzie z mocy, która drzemie w pracy zespołowej, aby inspirować do pozytywnych zmian lokalne społeczności na całym świecie.

W wyreżyserowanym przez Jonah Hilla spocie, będącym teaserem kampanii „Change is a Team Sport”, drużyna adidas to osoby reprezentujące muzykę, modę, sport i sztukę. Do wspólnych zmian zachęcają m.in. Pharrell Williams w roli dyrygenta akademickiego chóru, Paul Pogba, gamer Ninja, projektant Nigo, czy skateboardzistka Jenn Soto. Reprezentanci różnych światów i pokoleń spotykają się, aby działać w grupie, podkreślając fakt, że praca zespołowa prowadzi do znaczących zmian.

– Podobnie jak adidas Superstar przez 50 lat był i jest butem dla kreatorów zmieniających historię, tak my jako rodzina adidas, chcemy zainspirować następne pokolenie i stworzyć nowe dziedzictwo jednego z najbardziej kultowych butów wszech czasów – mówi Torben Schumacher, general manager adidas Originals & Style Global Brand.

W filmie występują: Ninja, Kerwin Frost, Blackpink, Pharrell Williams, Yara Shahidi, Anitta, Jenn Soto, Mariah Duran, Mark Gonzales, Blondey, Tyshawn Jones, Liz Cambage, Pogba, Nigo, Jackson Wang, Chris Severn, Mette Towley, Tracy McGrady, Anna Isoniemi, oraz Jonah Hill.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj