Miliard powodów, żeby być w social mediach - nowy kierunek w SWPS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Miliard powodów, żeby być w social mediach - nowy kierunek w SWPS

Nie ma cię na Facebooku – nie istniejesz. To dotyczy także firm i instytucji. Specjaliści z agencji interaktywnych, psychologowie społeczni i medioznawcy w ramach nowych studiów podyplomowych Social Media w SWPS pokażą, jak zaistnieć w sieci i czerpać z tego korzyści biznesowe. Rekrutacja trwa.

Czy i ile można zarobić w sieci, z której korzystają miliardy internautów? Jak pracować z blogerami i vlogerami? Jak przeciwdziałać kryzysom? – odpowiedzi na te pytania dostarczą specjaliści rynku mediów internetowych w ramach nowego kierunku Social Media w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Wykładowcy przeprowadzą studentów przez kolejne obszary z zakresu psychologii reklamy, tworzenia strategii marki, budowania reputacji online, zarządzania społecznością w sieci czy kryzysów w social mediach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Naszym celem jest wykształcenie najlepszych na rynku specjalistów od mediów społecznościowych. Dlatego stawiamy na program wypełniony po brzegi praktyczną i najbardziej aktualną wiedzą z zakresu zarządzania obecnością marki, instytucji i osób w sieci – mówi Maciej Skrzypczak, koordynator studiów podyplomowych Social Media w SWPS. – Najlepszym studentom zaoferujemy płatne praktyki u partnerów studiów, w agencjach Socializer, Lubię to, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi – dodaje.

W trakcie dwóch semestrów zajęć w formie warsztatów i interaktywnych seminariów słuchacze zrozumieją, z kim się komunikują w sieci i jak należy robić to skutecznie.

– Poznają psychologiczne i kulturowe aspekty social mediów we współczesnym świecie. A na podstawie case studies przeanalizują najbardziej efektywne działania marketingowe i nauczą się metod pomiaru ich działań w sieci – wymienia Skrzypczak. Słuchacze poznają media społecznościowe także jako współczesne narzędzie obsługi klienta na przykładach marek, które komunikują się ze swoimi klientami w sieci w sposób wzorcowy dla całej branży.

Studia skierowane są do wszystkich zainteresowanych tematyką social mediów. W szczególności do obecnych i przyszłych pracowników agencji reklamowych, PR i działów marketingu, którzy pragną poszerzyć i doskonalić swoją wiedzę w zakresie dynamicznie rozwijającego się marketingu w mediach społecznościowych. Kierunek dedykowany jest również osobom zajmującym się klasycznym marketingiem i chcącym poszerzyć swoją wiedzę w zakresie social mediów.

W skład kadry wchodzą m.in.: Maciej Skrzypczak, Sebastian Umiński, Marta Szczepańska, Wojtek Walczak i Radek Kaczmarek, Michał Sadowski, Łukasz Misiukanis, Yuri Drabent, Michał Górecki i Jacek Jankowski.

Więcej informacji o programie studiów na stronie www.podyplomowe.pl/swps-warszawa w zakładce „marketing/social-media”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij