Świąteczny sygnał SOS - kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Świąteczny sygnał SOS - kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

W listopadzie 2013 Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Świąteczny sygnał SOS”.

„Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku – okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutku i tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS.” - mówi Barbara Rajkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie. Wszystkie materiały reklamowe zostały zrealizowane dzięki zaangażowaniu grupy młodych twórców.

- Kilka miesięcy temu skontaktowała się ze mną copywriterka - Agnieszka Gawor-Brzozowska. Miała doskonały pomysł na kampanię reklamową dla SOS Wiosek Dziecięcych. Wszyscy w Stowarzyszeniu byli tym pomysłem zachwyceni i wspólnymi siłami postanowiliśmy jej pomysł zrealizować.” - mówi Katarzyna Olszewska, koordynatorka akcji świątecznej. Entuzjazm i doskonały pomysł Agnieszki zachęciły do współpracy kolejne osoby. W spocie reklamowym zagrał aktor – Tomasz Mandes, a głosu i swojego studia nagrań - Film Factory Studio, użyczyła Beata Kawka. Idea kreatywna przekonała Radzimira Dębskiego, który napisał doskonałą muzykę do spotu. Film reklamowy powstał dzięki operatorowi - Damianowi Grabarskiemu, reżyserowi - Patrykowi Jurkowi, montażyście – Jerzemu Zawadzkiemu, kierowniczce produkcji - Marzenie Zowczak oraz producentce - Mirelli Zaradkiewicz. Fotografie do materiałów reklamowych wykonał Przemysław Kulikowski, a Agata Wirtek stworzyła wyjątkową scenografię do zdjęć. Nad całym procesem twórczo - produkcyjnym czuwała graficzka – Anna Warzyńska i jej Full Glass Studio. „Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim, którzy pracowali przy tym projekcie pro bono i włożyli w pracę tak wiele serca” dodaje Katarzyna Olszewska.

Celem akcji jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz maluchom z biednych wielodzietnych rodzin.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij