Coca-Cola x Local Heroes – polska marka stworzyła kolekcję, inspirowaną kultowym napojem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Coca-Cola x Local Heroes – polska marka stworzyła kolekcję, inspirowaną kultowym napojem

Kultowy napój Coca-Cola stał się głównym motywem najnowszej kolekcji ubrań, stworzonej przez polską markę Local Heroes. Limitowana linia odzieży czerpie inspirację z anglojęzycznego hasła marki Coca-Cola #ExpressYourTaste, jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl.

Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę streetwearową Local Heroes, w ramach której powstała limitowana kolekcja ubrań i akcesoriów, czerpiąca inspirację z anglojęzycznego hasła amerykańskiej firmy – Express Your Taste,  jako analogii do wyrażania siebie poprzez swój styl. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównymi elementami kampanii, wokół których prowadzone są działania marketingowe, to komunikacja loterii konsumenckiej i nagród w postaci elementów z najnowszej kolekcji Coca-Cola x Local Heroes. Zainteresowanych udziałem w konkursie, który zostanie uruchomiony 2 marca br., Coca-Cola zaprasza do sieci salonów Sizeer, gdzie będzie można zobaczyć ubrania i akcesoria powstałe w ramach kolekcji. Zgłoszenia do loterii będą się odbywać przez Messengera Coca-Cola. 

W skład kolekcji Coca-Cola x Local Heroes wchodzi siedem elementów: dwa t-shirty, dwie bluzy, kurtka bomberka, skarpetki oraz nerka. Pojawiające się na ubraniach wzory, w tym duże, intensywnie zabarwione płomienie, nawiązują do wizji marek, których celem jest zachęcanie do przełamywania barier i eksponowania indywidualnego poczucia estetyki. Local Heroes opracowując projekty, inspirowało się różnymi wariantami logotypu marki. Cała kolekcja nawiązuje do ponadczasowego stylu vintage, rodem z lat 90.

Premiera kolekcji odbyła się 27 lutego 2020 roku na parkingu przy ul. Woronicza. Lokalizacja imprezy, atrakcje oraz atmosfera, tworzona dzięki muzyce i scenografii, sprawiły, że event w stu procentach oddał charakter kolekcji i podkreślił ważne dla Local Heroes i Coca-Coli przesłanie: #ExpressYourTaste. Na wydarzeniu nie zabrakło twarzy kampanii: Karoliny Pisarek, Nikodema Rozbickiego i Smolastego – indywidualistów z różnych obszarów kultury. Influencerów łączą światy ważne dla marki: mody, filmu oraz muzyki. Każdy z nich przyciąga zainteresowanie setek tysięcy osób. Na potrzeby kampanii z influencerami zrealizowano sesję zdjęciową.

Za przygotowanie koncepcji kampanii i kreacji do TV oraz social mediów odpowiadał zespół McCANN i dom produkcyjny Lucky Luciano. Agencja LiquidThread zajęła się przygotowaniem bota promocyjnego, kampanii display oraz obsługą kanałów social media. Agencja Fortis odpowiadała za przygotowanie materiałów BTL oraz obsługę promocji konsumenckiej. Dom mediowy MediaCom odpowiadał za strategię mediową oraz kontrakty z influencerami. Produkcję eventu marka powierzyła agencji Brave, a działania obejmujące PR, w tym kontakt z mediami i influencerami oraz zaproszenie gości na event – agencji Big Picture.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij