Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Future Capital rozpoczyna współpracę z More Bananas

Krakowska agencja marketingowa More Bananas nawiązała współpracę z przedsiębiorstwem Future Capital, zajmującym się pośrednictwem finansowym między firmami i osobami prywatnymi.
O autorze
1 min czytania 2020-02-28

More Bananas odpowiada za działania strategiczne oraz działania operacyjne w zakresie content marketingu, prowadzenie social mediów, Facebook i Google Ads oraz e-mail marketing.

– Przed nami niełatwe zadanie – zbudowanie zaufania i zwiększenie rozpoznawalności marki związanej z finansami. W Polsce pożyczki społecznościowe nie są tak popularne jak na zachodzie i mimo że można na nich nieźle zarobić, wciąż korzysta z nich niewiele osób. Ale chcemy to zmienić – mówi Jacek Szczepan, social media specialist w More Bananas.

Future Capital to portal pożyczek społecznościowych, który łączy przedsiębiorców oraz osoby prywatne (inwestorów). Umożliwia właścicielom firm pozyskanie środków na rozwój biznesu, a osobom zainteresowanym pomnażaniem pieniędzy, pokazuje alternatywne metody inwestowania kapitału.

Do kluczowych zadań agencji należy optymalizacja komunikacji marki online. W zakres obsługi More Bananas wchodzi: prowadzenie profilu na Facebooku, copywriting na potrzeby marki, wysyłka newslettera oraz zakup mediów: Facebook Ads i Google Ads.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za działania odpowiedzialni są: Jacek Szczepan (social media specialist), Amadeusz Kusibab (performance marketing specialist), Agnieszka Gałczyńska (content manager) i Michał Oleksiej (art director).

Agencja pozyskała klienta w wyniku złożonej oferty. Współpraca między markami rozpoczęła się jeszcze w 2019 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się