Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agencja Admind Branding & Communications zajmie się całoroczną obsługą promocyjną jubileuszu 75-lecia „Tygodnika Powszechnego”

Agencja Admind Branding & Communications zrealizuje działania promocyjne związane z przypadającym w tym roku jubileuszem 75-lecia istnienia „Tygodnika Powszechnego”.
O autorze
1 min czytania 2020-02-28

W ramach projektu firma przygotuje kompleksową koncepcję jubileuszowej kampanii pisma, zadba też o całą oprawę wizualną licznych wydarzeń wpisanych w obchody rocznicy, w tym np. krakowski Festiwal Copernicus.

– Naszym zadaniem jest m.in. stworzenie spójnej i atrakcyjnej linii wizualnej dla wszystkich jubileuszowych przedsięwzięć – mówi Mateusz Zabierowski, CEO agencji. – Cieszymy się, że zespół Admind będzie odpowiedzialny za stworzenie komunikacji wizualnej jednego z najważniejszych, polskich tytułów prasowych, który od zawsze stawia na jakość – dodaje Zabierowski.

Pierwszy numer „Tygodnika Powszechnego“ ukazał się 24 marca 1945 roku, a współtwórcą i redaktorem naczelnym pisma był Jerzy Turowicz.

Na łamach „Tygodnika“ publikowali wybitni polscy dziennikarze, pisarze, przedstawiciele kultury, sztuki i duchowieństwa m.in. Stefan Kisielewski, Leopold Tyrmand, Władysław Bartoszewski, Leszek Kołakowski, ks. Józef Tishner, Stanisław Lem, Zbigniew Herbert.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tytuł należy do czołowych tygodników opinii w Polsce, od 2013 roku jest też liderem w swojej kategorii w zakresie wzrostu sprzedaży.

Słuchaj podcastu NowyMarketing