„Guseppe, pizza Italiana!”: Aktywacja Dr. Oetkera na TikToku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Guseppe, pizza Italiana!”: Aktywacja Dr. Oetkera na TikToku

Mini serial o pizzy Guseppe stworzony przez 14 tiktokowych twórców dotarł do milionów młodych fanów. Akcja Dr. Oetkera przeprowadzona przez agencję DDOB miała 4,4 miliona wyświetleń organicznych i 1,8 miliona wyświetleń instastories.

W okresie od 15 stycznia do 9 lutego br. pizza Guseppe zapraszała do zabawy na TikToku w rytmie dobrze znanej, wpadającej w ucho melodii z reklamy „Guseppe, pizza Italiana!”. Głównym założeniem akcji przeprowadzonej przez Dr. Oektera było odświeżenie słynnego jingla wśród młodych fanów pizzy. Aktywacja pod hasłem #PizzaItaliana bazowała na popularności TikToka, platformy społecznościowej opierającej się na znanych motywach muzycznych, do których twórcy opowiadają krótkie, zabawne historie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

14 tiktokerów stworzyło filmiki o różnych okazjach sprzyjających jedzeniu pizzy: gdy ktoś zgłodnieje, gdy para spędza razem czas, na imprezie, itp. Akcja zachęcała członków społeczności video do wspólnej zabawy w rytm muzyki z pierwszej reklamy „Guseppe, pizza Italiana!” użytej do filmików na TikToku. 

– Celem aktywacji było przypomnienie młodym konsumentom znanego z dzieciństwa, chwytliwego reklamowego jingla „Guseppe pizza Italiana!”. Czternastu tiktokerów stworzyło mini serial o pizzy Guseppe odsyłając w swoim materiale do kolejnego, publikującego następnie twórcy, tak aby odcinki połączyły się w całość. Dodatkowo każdy młody twórca publikował instastories, w którym zachęcał do obejrzenia filmiku na swoim tiktokowym profilu. Kulminacyjny odcinek był publikowany 9 lutego w Światowy Dzień Pizzy – mówi Aldona Burska, Product Manager w Dr. Oetker Polska. 

Najlepszym podsumowaniem akcji „Guseppe, pizza Italiana!” są jej wyniki:

  • 4,4 miliona wyświetleń organicznych na TikToku, 
  • 1,8 miliona wyświetleń instastories twórców podczas akcji.

#pizzaitaliana to główny hashtag akcji Dr. Oetkera na TikToku, po którym można odnaleźć w aplikacji filmiki. 

Wszystkie odcinki mini serialu są podpięte fanpage’u Guseppe w sekcji TikTok na tej stronie. 

Filmik podsumowujący akcję można zobaczyć tu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij