W ramach współpracy z marką Viki wzięła udział w lokalnej kampanii modelu butów Rider, którą można podziwiać na witrynach sklepów PUMA, na materiałach instore w sieci Sizeer oraz w digitalu. Dodatkowo artystka poszerzy grono ambasadorów PUMA Talents – projektu, poprzez który marka wspiera talenty muzyczne. Sesja powstała w Barcelonie, a za jej koncepcję kreatywną oraz produkcję odpowiada agencja high&. Autorem zdjęć jest Wiktor Malinowski. Materiał wideo przygotował Kacper Karaśkiewicz. Ilustracje na zdjęciach oraz materiałach video wykonała Marta Kacprzak.
Swoje pierwsze kroki w karierze muzycznej Viki stawiała podczas drugiej edycji programu The Voice Kids, w którym zajęła drugie miejsce. W 2019 roku awansowała do finału Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. Zwycięstwo zapewnił jej utwór „Superhero”, w którym porusza temat ochrony środowiska. Piosenka ma już ponad 15 mln wyświetleń na YouTube. Dzięki niej otrzymała także trzy nominacje do Fryderyków 2020 oraz Nickelodeon Kids’ Choice Award.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PUMA Rider to lifestyle’owa odsłona kultowego buta do biegania z lat 80. Do globalnej promocji tego modelu marka zaprosiła takie postaci jak PLK, YBN Cordae czy DeniLeigh.