Kamil Przybyszewski odchodzi z Pathfinder 23, Jan Stelmaszyk obejmuje stanowisko business directora

Kamil Przybyszewski związany z Pathfinder 23 od początku jej istnienia, odchodzi z agencji. Przez ostatnie 2,5 roku, jako client service director, był odpowiedzialny m.in. za firmę Bayer. Jednocześnie Jan Stelmaszyk, nowy business director, przejmuje obowiązki Przybyszewskiego.
O autorze
1 min czytania 2020-03-06

– Kamil przez ostatnie lata włożył niesamowitą energię w budowanie Pathfinder 23. To niezmiernie wartościowy czas, podczas którego przemierzyliśmy tysiące kilometrów, tworząc nie znające ograniczeń merytorycznych i geograficznych serwisy dla naszych klientów. Jednocześnie bardzo się cieszę, że zgodnie z wcześniej opracowanym wspólnie z Kamilem planem, to Jan przejmuje stery lidera Bayer Hub – komentuje Michał Glapiński, CEO Pathfinder 23 oraz vice president Brand New Galaxy.

Przez ostatni rok Stelmaszyk kierował dedykowanym zespołem strategii PF23 jako healthcare e-commerce strategy hub leader, obsługując Bayer Consumer Health globalnie oraz lokalnie. Pracował nad transformacją e-commerce takich marek jak Aspirin, Bepanthen, Iberogast czy Rennie. Stelmaszyk ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu oraz wzmacnianiu pozycji brandów w Kanadzie (Toronto i Vancouver) oraz w Polsce. Przed dołączeniem do PF23 specjalizował się w digital marketingu i e-commerce, poznając potrzeby biznesowe zarówno na poziomie retail, e-commerce jak i wholesale.

Do Stelmaszyka raportować będzie bezpośrednio Anna Humięcka, group account director, odpowiedzialna za zespół Client Service obsługujący Bayer, która niedawno dołączyła do agencji po ponad 20 latach pracy dla koncernów farmaceutycznych w Szwajcarii i USA.

– Jestem dumny, że po niespełna dwóch latach z kilkunastoosobowego zespołu stworzyliśmy prawie 200-osobową, topową globalną agencję, która z powodzeniem wygrywa międzynarodowe przetargi z wielkimi graczami. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy Pathfinder 23 oraz całej platformy Brand New Galaxy. Przekazanie moich obowiązków trwało od grudnia i jestem przekonany, że nowi liderzy, którzy objęli zarządzanie poszczególnymi markami, świetnie poprowadzą Klientów i nasz zespół przez kolejne lata. Mam również poczucie, że swoją misję wykonałem i chciałbym teraz się skupić na innych priorytetach – puentuje Przybyszewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj