Live my lifestyle: Louvre Hotels Group kontynuuje działania skierowane do osób niepełnosprawnych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Live my lifestyle: Louvre Hotels Group kontynuuje działania skierowane do osób niepełnosprawnych

W ubiegłym roku Grupa Louvre Hotels zaprosiła do współpracy Fundację Polska bez barier, chcąc zapewnić pełną dostępność swoich przestrzeni hotelowych osobom z niepełnosprawnościami. Akcja Live my lifestyle skierowana jest do wszystkich gości odwiedzających hotele marek Louvre Hotels Group.

Fundacja jeszcze w 2019 roku przeprowadziła audyty hoteli, chcąc sprawdzić jak obiekty są odbierane przez osoby z różnym rodzajem niepełnosprawności. Drugim etapem były szkolenia oraz warsztaty dla pracowników każdego szczebla z zakresu profesjonalnej obsługi oraz savoir vivre wobec osób z niepełnosprawnościami. Podsumowaniem współpracy między LHG a Fundacją Polska bez barier było wypracowanie odpowiednich rozwiązań i procedur, zarówno dla samych przestrzeni hotelowych, jak i zachowań kadry pracowniczej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z początkiem roku Louvre Hotels Group rozpoczęła realizację kolejnych zapowiadanych założeń projektu Live my lifestyle. Większość hoteli należących do Grupy została wyposażona w pętle indukcyjne – urządzenia dedykowane osobom słabo słyszącym i korzystających z aparatów słuchowych, które umożliwiają odbiór nieskazitelnie czystego i wyraźnego dźwięku przez jeden z elementów aparatu słuchowego, tj. cewkę telefoniczną. Bezdyskusyjny jest fakt, że przestrzeń hotelowa z zainstalowaną petlą indukcyjną, staje się bardziej przyjazna osobom z takim rodzajem niepełnosprawności i jednocześnie pozwala na bardziej komfortowy pobyt w hotelu.

Louvre Hotels Group przygotowała również kampanię wideo promującą akcję Live my lifestyle, która miała swoją premierę 6 marca 2020. Spot dostępny w serwisie YouTube oraz na profilach Facebook: Campanile, Golden Tulip oraz Metropolo by Golden Tulip. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij