Trzecia edycja współpracy Tommy Hilfiger x Mercedes-Benz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Trzecia edycja współpracy Tommy Hilfiger x Mercedes-Benz

Marka Tommy Hilfiger przedstawia trzecią edycję kolekcji kapsułowej Tommy x Mercedes-Benz dla mężczyzn, która jest kolejnym etapem wieloletniej współpracy projektanta z zespołem wyścigowym Mercedes – AMG Petronas Formula One Team.

Kolekcja Tommy x Mercedes-Benz jest wyrazem najlepszego rzemiosła, ponadczasowego wzornictwa i innowacji – wartości, które łączą Tommy’ego Hilfigera i zespół Mercedes-AMG Petronas F1 Team. W kampanii na sezon wiosna 2020 modele Kit Butler i Patrick Nodanche wystąpili u boku sportowego auta terenowego G-63 Mercedes-AMG.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowszą linię Tommy x Mercedes-Benz tworzą ponadczasowe męskie fasony – takie jak spodnie chino, kurtka bomberka czy parka – wzbogacone o elementy wyszukanego krawiectwa i nowoczesne sportowe akcenty. Motoryzacyjne korzenie kolekcji zostały podkreślone motywami inspirowanymi samochodowymi wskaźnikami, a także poprzez perforacje, gumowane taśmy, zgrzewane szwy i zapięcia na rzepy.

Marka Tommy Hilfiger jest oficjalnym partnerem odzieżowym zespołu Mercedes-AMG Petronas Formula One Team od sezonu 2018. Linia Tommy x Mercedes-Benz jest dostępna online na tommy.com, u wybranych dealerów Mercedes-Benz oraz w wybranych sklepach Tommy Hilfiger.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij