Kolekcja Tommy x Mercedes-Benz jest wyrazem najlepszego rzemiosła, ponadczasowego wzornictwa i innowacji – wartości, które łączą Tommy’ego Hilfigera i zespół Mercedes-AMG Petronas F1 Team. W kampanii na sezon wiosna 2020 modele Kit Butler i Patrick Nodanche wystąpili u boku sportowego auta terenowego G-63 Mercedes-AMG.
Najnowszą linię Tommy x Mercedes-Benz tworzą ponadczasowe męskie fasony – takie jak spodnie chino, kurtka bomberka czy parka – wzbogacone o elementy wyszukanego krawiectwa i nowoczesne sportowe akcenty. Motoryzacyjne korzenie kolekcji zostały podkreślone motywami inspirowanymi samochodowymi wskaźnikami, a także poprzez perforacje, gumowane taśmy, zgrzewane szwy i zapięcia na rzepy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Marka Tommy Hilfiger jest oficjalnym partnerem odzieżowym zespołu Mercedes-AMG Petronas Formula One Team od sezonu 2018. Linia Tommy x Mercedes-Benz jest dostępna online na tommy.com, u wybranych dealerów Mercedes-Benz oraz w wybranych sklepach Tommy Hilfiger.