Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Trzecia edycja współpracy Tommy Hilfiger x Mercedes-Benz

Marka Tommy Hilfiger przedstawia trzecią edycję kolekcji kapsułowej Tommy x Mercedes-Benz dla mężczyzn, która jest kolejnym etapem wieloletniej współpracy projektanta z zespołem wyścigowym Mercedes – AMG Petronas Formula One Team.
O autorze
1 min czytania 2020-03-09

Kolekcja Tommy x Mercedes-Benz jest wyrazem najlepszego rzemiosła, ponadczasowego wzornictwa i innowacji – wartości, które łączą Tommy’ego Hilfigera i zespół Mercedes-AMG Petronas F1 Team. W kampanii na sezon wiosna 2020 modele Kit Butler i Patrick Nodanche wystąpili u boku sportowego auta terenowego G-63 Mercedes-AMG.

Najnowszą linię Tommy x Mercedes-Benz tworzą ponadczasowe męskie fasony – takie jak spodnie chino, kurtka bomberka czy parka – wzbogacone o elementy wyszukanego krawiectwa i nowoczesne sportowe akcenty. Motoryzacyjne korzenie kolekcji zostały podkreślone motywami inspirowanymi samochodowymi wskaźnikami, a także poprzez perforacje, gumowane taśmy, zgrzewane szwy i zapięcia na rzepy.

Marka Tommy Hilfiger jest oficjalnym partnerem odzieżowym zespołu Mercedes-AMG Petronas Formula One Team od sezonu 2018. Linia Tommy x Mercedes-Benz jest dostępna online na tommy.com, u wybranych dealerów Mercedes-Benz oraz w wybranych sklepach Tommy Hilfiger.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj