Julia Lubańska i Nadiya Dziedzic dołączyły do Grupy BBDO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Julia Lubańska i Nadiya Dziedzic dołączyły do Grupy BBDO

W marcu br. do zespołu BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Jako account manager Julia Lubańska wzmocni dział client service BBDO. Nadiya Dziedzic będzie pracować na stanowisku e-commerce strategic planner w Molecular BBDO.

Przez ostatnie półtora roku Julia Lubańska była koordynatorem ds. marketingu w firmie Kazar, gdzie prowadziła wszystkie projekty marketingowe i komunikacyjne dla marki. Była m.in. odpowiedzialna za dwie kampanie wizerunkowe i odświeżenie odsłony wizualnej marki. Wcześniej, jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, zajmowała się strategią i egzekucją projektu Effie Awards. Jej sukcesem jest rozwój popularności marki Effie w Polsce oraz wzrost świadomości marki i jej wagi pośród dyrektorów działów marketingu. Jako account manager w BBDO Julia będzie odpowiedzialna za projekty dla klientów sektora finansowego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nadiya Dziedzic, nowa e-commerce strategic planner w Molecular BBDO, z branżą reklamową jest związana od 5 lat. Ma doświadczenie w kreatywnych projektach ATL oraz tworzeniu strategii digital. Pracowała jako copywriter w agencjach Publicis i Walk oraz associate strategy planner dla VMLY&R. W 2019 roku otrzymała wyróżnienie w konkursie YC Planners. W Molecular BBDO będzie odpowiedzialna za tworzenie strategiczne związane z e-commerce dla globalnych klientów BBDO głównie z branży FMCG.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij