Przez ostatnie półtora roku Julia Lubańska była koordynatorem ds. marketingu w firmie Kazar, gdzie prowadziła wszystkie projekty marketingowe i komunikacyjne dla marki. Była m.in. odpowiedzialna za dwie kampanie wizerunkowe i odświeżenie odsłony wizualnej marki. Wcześniej, jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, zajmowała się strategią i egzekucją projektu Effie Awards. Jej sukcesem jest rozwój popularności marki Effie w Polsce oraz wzrost świadomości marki i jej wagi pośród dyrektorów działów marketingu. Jako account manager w BBDO Julia będzie odpowiedzialna za projekty dla klientów sektora finansowego.
Nadiya Dziedzic, nowa e-commerce strategic planner w Molecular BBDO, z branżą reklamową jest związana od 5 lat. Ma doświadczenie w kreatywnych projektach ATL oraz tworzeniu strategii digital. Pracowała jako copywriter w agencjach Publicis i Walk oraz associate strategy planner dla VMLY&R. W 2019 roku otrzymała wyróżnienie w konkursie YC Planners. W Molecular BBDO będzie odpowiedzialna za tworzenie strategiczne związane z e-commerce dla globalnych klientów BBDO głównie z branży FMCG.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024