Rusza pierwsze badanie potrzeb szkoleniowo–rozwojowych w marketingu. Rada Sektorowa zaprasza do udziału

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza pierwsze badanie potrzeb szkoleniowo–rozwojowych w marketingu. Rada Sektorowa zaprasza do udziału

Sektorowa Rada ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej zaprasza do udziału w badaniu potrzeb szkoleniowo-rozwojowych, które potrwa do 31 marca br. Skierowane jest do wszystkich, którzy zawodowo związani są z kompetencjami marketingowymi – pracowników sektora SKM oraz działów HR.

Celem badania jest określenie zapotrzebowania na najbardziej pożądane usługi związane z rozwojem kompetencji w branży komunikacji marketingowej. Jego wyniki posłużą m.in. do przygotowania przez Radę Sektorową rekomendacji odnośnie szkoleń dla pracowników tego sektora. Część z rekomendowanych usług otrzyma dofinansowanie ze środków unijnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do udziału w badaniu zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z kompetencjami w sektorze SKM:

  • pracowników działów marketingu, reklamodawców, agencji oraz domów mediowych – specjalistów, menedżerów, dyrektorów;
  • osób zajmujących się HR.

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 5 minut. Badanie potrwa do 31 marca 2020. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Ankieta znajduje się tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij