Celem badania jest określenie zapotrzebowania na najbardziej pożądane usługi związane z rozwojem kompetencji w branży komunikacji marketingowej. Jego wyniki posłużą m.in. do przygotowania przez Radę Sektorową rekomendacji odnośnie szkoleń dla pracowników tego sektora. Część z rekomendowanych usług otrzyma dofinansowanie ze środków unijnych.
Do udziału w badaniu zapraszamy wszystkich związanych zawodowo z kompetencjami w sektorze SKM:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
- pracowników działów marketingu, reklamodawców, agencji oraz domów mediowych – specjalistów, menedżerów, dyrektorów;
- osób zajmujących się HR.
Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie około 5 minut. Badanie potrwa do 31 marca 2020. Serdecznie zapraszamy do udziału!
Ankieta znajduje się tutaj.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024