Ostatnimi dniami coraz częściej jesteśmy świadkami tworzenia się niesamowitych inicjatyw, które wspierają osoby najbardziej zaangażowane w walkę z koronawirusem – czyli personel medyczny. To oni wszak opiekują się zarażonymi wirusem pacjentami, pracując czasem po kilkanaście godzin dziennie.
Z tego więc powodu zapoczątkowana została akcja pod hasłem #GastroPomaga, którą zainicjowała gdyńska restauracja Muszla. W jej ramach lokal przekazuje pizze personelowi medycznemu Szpitala Miejskiego w Gdyni.
Zobacz również
O akcji szybko zrobiło się głośno w mediach społecznościowych, dzięki czemu coraz więcej trójmiejskich restauracji postanowiło dołożyć swoją cegiełkę i również przekazywać darmowe posiłki pracownikom medycznym, strudzonym w walkach z koronawirusem.
To jednak nie wszystko – w internecie coraz popularniejsza staje się też akcja społeczna pod hasłem #PosiłekDlaLekarza, którą zainicjowali: Spontaniczny Sztab Obywatelski, Stowarzyszenie Niskie Składki, Fundacja Otwarty Dialog ze wsparciem Patryka Wachowca (FOR). W ramach inicjatywy zachęcają społeczeństwo do przekazywania datków na darmowe posiłki, które trafią w ręce osób przebywających w szpitalach i tych, które się nimi opiekują.
Do akcji przystąpiło już ponad 400 lokali. Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
zdjęcie główne: facebook.com/muszlagdynia
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Od kilku dni w internecie coraz popularniejsza staje się akcja #zostanwdomu, której celem jest zachęcenie społeczeństwa do pozostania w swoich czterech kątach z powodu panującej epidemii koronawirusa. Swoje zaangażowanie w inicjatywę pokazały także liczne organizacje pozarządowe. W jaki sposób?
PS2
Koronawirus rozprzestrzenia się coraz szybciej i zbiera coraz większe żniwa. W celu wyjścia naprzeciw tej trudnej sytuacji wiele marek zdecydowało się wesprzeć swoich klientów na różne sposoby.