Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Circinus Training Center realizują badanie „Biznes w dobie koronawirusa”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Circinus Training Center realizują badanie „Biznes w dobie koronawirusa”

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB reprezentująca rynek marketingu bezpośredniego wraz z wieloletnim partnerem, firmą szkoleniowo-doradczą Circinus Training Center, podjęła się zadania mającego na celu pomóc przedsiębiorcom w znalezieniu rozwiązań w obliczu rozwoju pandemii w Polsce i na świecie.

– Znaleźliśmy się wszyscy w niecodziennej i dla wielu przedsiębiorców trudnej sytuacji. W sieci pojawia się coraz więcej informacji o wpływie pandemii koronawirusa SARS-Cov-2, wywołującego chorobę COVID-19, na działania biznesowe. Pojawiają się także pierwsze pomysły jakie kroki należy podjąć. Jesteśmy przekonani, że w obliczu tak trudnej i dynamicznej sytuacji, jedynie wspólne działania mogą przynieść realny efekt. Stowarzyszenie jest miejscem, w którym możemy zjednoczyć siły i poszukiwać rozwiązań, które pomogą w dalszym funkcjonowaniu przedsiębiorców – mówi Urszula Zarańska, dyrektor generalna SMB.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem działań Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center jest zainicjowanie badania w postaci ankiety internetowej, które pozwoli na zebranie realnych danych o problemach pracodawców oraz pracowników w obliczu trudnej sytuacji, jaką jest epidemia wirusa. Na podstawie ankiety zostanie przygotowany raport, który przedstawi jakie działania z zakresu rozwiązań biznesowych i zmian legislacyjnych możemy podjąć w obliczu rozwijającej się pandemii.

– Powinniśmy działać razem i wzajemnie się wspierać. Raport ma za zadanie pokazać z jakimi wyzwaniami przyszło nam się mierzyć, zarówno pracownikom jak i pracodawcom. Chcemy dowiedzieć się, w jaki sposób rynek odpowiada na potrzeby dynamicznej reorganizacji pracy. Ważnym dla nas aspektem jest poznanie perspektywy pracowników, trudności, obaw czy wyzwań komunikacyjnych, z którymi się spotykają. “Wszyscy jedziemy na jednym wózku”, warto więc zebrać informacje i doświadczenia, które pozwolą nam efektywniej działać w takich właśnie, kryzysowych sytuacjach: teraz i w przyszłości – mówi Adam Pluciński, CEO Circinus Training Center.

LINK: https://circinus.pl/wplyw-koronawirusa-na-funkcjonowanie-przedsiebiorstw/

Badanie potrwa do 22 marca 2020 roku. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij