To, co „Najlepsze ze zboża” wybrzmiewa w nowej kampanii Lubelli

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
To, co „Najlepsze ze zboża” wybrzmiewa w nowej kampanii Lubelli

Ruszyła nowa kampania marki Lubella pod hasłem „Najlepsze ze zboża”.

Wiele pysznych dań zaczyna się od makaronu, ale od czego zaczyna się makaron? Nie każdy słyszał, że makarony Lubella powstają z najwyższej jakości zbóż. Dlatego w najnowszej realizacji dla Lubelli, GPD Agency przybliża drogę powstawania makaronu, pozwalając wybrzmieć najważniejszej informacji – makarony Lubella zaczynają się od zboża.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konwencja spotów została oparta na dźwiękach związanych z drogą powstawania makaronu – od pola do stołu. 30-sekundowy spot można oglądać w telewizji, a także w digitalu.

Za przygotowanie kampanii odpowiada GPD Agency, a za produkcję i post produkcję odpowiada Maspex. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij