Wiele pysznych dań zaczyna się od makaronu, ale od czego zaczyna się makaron? Nie każdy słyszał, że makarony Lubella powstają z najwyższej jakości zbóż. Dlatego w najnowszej realizacji dla Lubelli, GPD Agency przybliża drogę powstawania makaronu, pozwalając wybrzmieć najważniejszej informacji – makarony Lubella zaczynają się od zboża.
Konwencja spotów została oparta na dźwiękach związanych z drogą powstawania makaronu – od pola do stołu. 30-sekundowy spot można oglądać w telewizji, a także w digitalu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za przygotowanie kampanii odpowiada GPD Agency, a za produkcję i post produkcję odpowiada Maspex. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Starcom.