Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

To, co „Najlepsze ze zboża” wybrzmiewa w nowej kampanii Lubelli

Ruszyła nowa kampania marki Lubella pod hasłem „Najlepsze ze zboża”.
O autorze
0 min czytania 2020-03-18

Wiele pysznych dań zaczyna się od makaronu, ale od czego zaczyna się makaron? Nie każdy słyszał, że makarony Lubella powstają z najwyższej jakości zbóż. Dlatego w najnowszej realizacji dla Lubelli, GPD Agency przybliża drogę powstawania makaronu, pozwalając wybrzmieć najważniejszej informacji – makarony Lubella zaczynają się od zboża.

Konwencja spotów została oparta na dźwiękach związanych z drogą powstawania makaronu – od pola do stołu. 30-sekundowy spot można oglądać w telewizji, a także w digitalu.

Za przygotowanie kampanii odpowiada GPD Agency, a za produkcję i post produkcję odpowiada Maspex. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Starcom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj