TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję z kreskówkowymi gwiazdami popkultury

marka Tommy Hilfiger oraz Warner Bros. Consumer Products prezentują kolekcję kapsułową Tommy Jeans Looney Tunes dla dorosłych i dzieci. Tradycja współpracy marki Tommy Jeans ze światem popkultury pozwoliła kolejny raz połączyć amerykańską modę i rozrywkę.
O autorze
1 min czytania 2020-03-20

Kolekcja Tommy Jeans Looney Tunes została zaprojektowana w streetwearowym stylu, który przybliża legendarne postaci Warner Bros. – Królika Bugsa, Kaczora Duffy, Kanarka Tweety, Kota Sylwestra, Diabła Tasmańskiego, Wiluś E. Kojota i Strusia Pędziwiatra nowym pokoleniom. Niezapomniane postaci są doskonałymi ikonami wartości marki Tommy Jeans: odwagi, śmiałości, różnorodności i autentyczności. Tak samo jak fanów Tommy Jeans, łączy ich indywidualizm – nie identyczność.

W skład kolekcji wchodzą zabawne ubrania, takie jak bluza o swobodnym kroju z logo kolekcji, dostępna w wersji szarej, granatowej i jasnoróżowej, skrócona bluza z kapturem, basenowe klapki, plecak czy rybacki kapelusz, które zostały pokryte specjalnym nadrukiem Looney Tunes. Podstawą miejskiego stylu będą też sportowe sneakersy, nerka, dresowe spodnie i dżinsowa kurtka. Wszystkie projekty doskonale uzupełnią garderobę kolekcjonerów – pewnych siebie klientów, którzy w cyfrowym świecie czują się jak w domu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozszerzeniem współpracy jest dziecięca linia Tommy Jeans Looney Tunes. Dla dziewczynek przygotowano błękitne ogrodniczki i dżinsową kurtkę w klasycznym stylu Hilfigera. Chłopcy mogą cieszyć się dresowymi spodniami, sweterkami i bluzą z kapturem – oczywiście ze zwierzakami Looney Tunes. Do tego koszulki i akcesoria: nerka, plecak i kapelusz – idealne dla każdego małego klienta i klientki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kampanii kolekcji, której zdjęć autorem jest Jack Henry Bridgland, wystąpili urodzeni w Wielkiej Brytanii muzycy Jesse James Solomon i Joy Crookes. Artysta multimedialny Francois Dourlen stworzył także materiały promocyjne w swoim charakterystycznym stylu „smARTphone”. Dzięki ekranowi iPhone’a kreskówkowi bohaterowe Dourlen’a budzą się do życia w codziennych sytuacjach i rzeczywistych miejscach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się