Opus B rozpoczyna współpracę z marką Roleski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opus B rozpoczyna współpracę z marką Roleski

Najbliższa kampania Roleski, to pierwsza od dłuższego czasu kampania wizerunkowa jaką zrealizuje marka.

Wygrany przez agencję przetarg dotyczy ogólnopolskiej kampanii ATL. Zespół Opus B będzie odpowiadać za strategię, kreację oraz nadzór nad realizacją działań.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komunikacja marki skupi się na ważnym i ostatnio często poruszanym problemie społecznym. W kampanię zaangażowana zostanie ambasadorka.

Działania ATL swoim zasięgiem obejmą największe stacje telewizyjne oraz radiowe.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij