Zmiany w FormUp: awanse i nowi pracownicy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany w FormUp: awanse i nowi pracownicy

Z początkiem wiosny w agencji FormUp doszło do kilku istotnych zmian personalnych. Nowe stanowiska objęły osoby z działów content oraz performance. Szeregi agencji zasiliły również trzy nowe osoby.

Agata Wojciechowska objęła funkcję head of content marketing, stając tym samym na czele działu odpowiedzialnego za tworzenie i promowanie angażujących treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO. Do jej zespołu dołączyła Anna Frączek, która zajmuje się realizacją działań z zakresu influencer marketingu oraz public relations.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Awanse otrzymały również osoby z działu performance. Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz jako nowi team leaderzy kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. W optymalizacji i dążeniu do jak największej skuteczności działań pomagać im będą nowi członkowie – Mateusz Świetlik oraz Magdalena Kwiatkowska.

Agencja skupia się również na poszerzaniu kompetencji analitycznych. Maciej Kłopotowski objął stanowisko data analyst i obecnie jest odpowiedzialny za przetwarzanie i analizę big data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij