Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Interia odpowiada na pytania internautów związane z pandemią koronawirusa

Portal uruchomił nowy crossredakcyjny format „Odpowiada mi Interia”, w którym dziennikarze będą zamieszczać odpowiedzi na pytania zadawane przez internautów.
O autorze
1 min czytania 2020-03-31

Format „Odpowiada mi Interia” umożliwia internautom szybkie dotarcie do sedna spraw, które ich interesują, a także zadawanie nowych pytań, na które nie znaleźli jeszcze satysfakcjonującej odpowiedzi. Format zawiera wyłącznie pytania wraz z wyczerpującymi i konkretnymi odpowiedziami w prostej i zwięzłej formie.

Treści w „Odpowiada mi Interia” są przygotowywane przez różne serwisy, zależnie od tematyki zagadnienia. W ten sposób redakcja sportowa odpowie np. na pytania związane z wpływem pandemii na harmonogram imprez sportowych, a redakcja biznesowa zamieści odpowiedzi na pytania związane z aktualną sytuacją na rynku pracy, czy też podpowie jak zawiesić raty kredytu. W „Odpowiada mi Interia” pojawią się także odpowiedzi na pytania bezpośrednio dotyczące koronawirusa, zakażeń i choroby, którą wywołuje.

– Cykl zrodził się po to, żeby ułatwić internautom znalezienie rzetelnych, wiarygodnych i sprawdzonych informacji. A to w tym momencie jest zadaniem niełatwym nawet dla osób, które na co dzień świetnie radzą sobie ze znajdowaniem i weryfikacją informacji znalezionych w sieci. Tworząc „Odpowiada mi Interia” chcemy wesprzeć Polaków w poruszaniu się w gąszczu informacji, które pojawiają się w całym internecie – mówi Marzena Suchan, dyrektor serwisów informacyjnych w Interii.

Pytania i odpowiedzi w ramach „Odpowiada mi Interia” będą agregowane w raporcie specjalnym o tym samym tytule.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj