Zostań w domu z Orange na kartę w nowej kampanii z Robertem Górskim

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zostań w domu z Orange na kartę w nowej kampanii z Robertem Górskim

Wystartowała wiosenna kampania Orange na kartę. Tym razem firma oferuje swoim klientom 5 GB internetu mobilnego w prezencie do każdego doładowania przez internet, bez potrzeby wychodzenia z domu.

W filmie nowoczesny dziadek zaskakuje wnuczka obeznaniem z nowinkami. Dzięki temu, że korzysta ze strony doladowania.orange.pl może doładować konto ze swojego salonu. Na koniec Robert Górski dosłownie spada bohaterom z nieba i wyjaśnia, co jeszcze mogą zyskać, jeśli zostaną w domu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania wystartowała 1 kwietnia br. 30-sekundowym filmem, który można obejrzeć w telewizji i internecie, i który będzie wspierany przez działania w internecie w tym także w mediach społecznościowych i radiu. 

Kampanię 360 przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa (w tym reedit spotu tv wyprodukowanego w 2017 r. przez agencję Publicis). Film wyprodukowało studio Film Produkcja. Postprodukcję przygotowało studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada Lunapark. Reżyserował Kristoffer Rus.

 

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij