Katarzyna Krawczyk objęła stanowisko dyrektora marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Krawczyk objęła stanowisko dyrektora marketingu

Katarzyna Krawczyk z początkiem marca 2020 roku objęła funkcję dyrektora marketingu w CCC. Odpowiada za przygotowanie i nadzorowanie realizacji strategii marketingowej zarówno na rynku polskim, jak i za granicą, w tym pozycjonowanie marek własnych takich jak m.in. Lasocki czy Gino Rossi.

Katarzyna Krawczyk wnosi do spółki bogate doświadczenie marketingowe zdobyte w firmach z branży fashion i retail. Do CCC przeszła z agencji Warsaw Creatives, gdzie przez ostatnie 2 lata zajmowała się obsługą marek i tworzeniem ich strategii marketingowej. Wcześniej przez 3 lata była dyrektorem marketingu marki Badura, przedtem to samo stanowisko pełniła w marce Tatuum. Ma również 5-letnie doświadczenie pracy dla marki Top Secret między innymi jako Dyrektor Kreatywny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym celem jaki stawia sobie nowa dyrektor marketingu jest wypracowanie nowego modowego oblicza marki i wyróżnienie się na rynku poprzez współcześnie zdywersyfikowane kody komunikacji i ugruntowanie pozycji lidera dla marki CCC w nowej jakości.

CCC planuje dalsze wzmocnienia funkcji marketingowych, m.in. w obszarze szeroko pojętego digital, social media i performance.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij