Durex #Someonelikeme - zabierz głos i kształtuj świat wolny od HIV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Durex #Someonelikeme - zabierz głos i kształtuj świat wolny od HIV

Durex - marka zachęcająca do odpowiedzialnych zachowań seksualnych - po raz kolejny włączyła się w walkę z HIV. W ramach tegorocznych działań, Durex uruchamia globalną aktywację #Someonelikeme, która zachęca ludzi z całego świata do szczerej rozmowy o seksie i dzielenia się swoimi historiami.

Finał akcji nastąpi 1 grudnia, czyli w Światowy Dzień AIDS. Polska odsłona kampanii jest prowadzona w mediach społecznościowych i Internecie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

#Someonelikeme to globalny projekt przygotowany przez Durex we współpracy z MTV Staying Alive Foundation. Kampania skierowana jest do młodych ludzi i zachęca ich do otwartej rozmowy o swoich doświadczeniach seksualnych oraz dzielenia się przemyśleniami z innymi. W ramach #Someonelikeme powstała m.in. platforma, gdzie każdy może dodać swoją historię lub opinię na temat seksu, związków, pierwszego razu czy ochrony przed AIDS, nagraną w formie materiału video.

Osią polskiej odsłony kampanii będą 4 krótkie filmy dotyczące takich tematów jak: Akceptacja, Intymność, Dojrzałość, Seks. Pierwsze litery tych słów tworzą skrót AIDS. Ich bohaterowie dzielą się swoimi historiami i przemyśleniami dotyczącymi elementów mających wpływ na jakość związków, seksu oraz odpowiedzialnych zachowań, które mogą nas ochronić przed AIDS. Poczynając od 7 listopada, materiały pojawiają się co tydzień na polskim profilu Durex na Facebooku.

Jako marka przykładająca szczególną wagę do zdrowia i bezpieczeństwa seksualnego ludzi na całym świecie, po raz kolejny włączamy się w walkę z HIV – mówi Barbara Opalińska, lider projektu #Someonelikeme po stronie marki Durex — Wierzymy także, że to przede wszystkim szczera rozmowa m.in. na tak ważne tematy jak poczucie akceptacji, intymność w związku, dojrzałość i wreszcie seks może poprawić jakość edukacji seksualnej, a tym samym powstrzymać wzrost zachorowań na AIDS i inne choroby przenoszone drogą płciową – dodaje.

Oprócz działań związanych ze Światowym Dniem AIDS, Durex jest partnerem całorocznych warsztatów edukacji seksualnej organizowanych w szkołach przez Społeczny Komitet ds. AIDS. Do tej pory wzięło w nich udział ponad 7000 uczniów.

Pierwszy film w ramach kampanii Durex #Someonelikeme jest dostępny na kanale Youtube oraz na Facebooku:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij