TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grzegorz Frydrych nowym global marketing directorem w New Work

Grzegorz Frydrych dołączył do zespołu New Work. Jako global marketing director jest odpowiedzialny za marketing produktowy i zarządzanie komunikacją marki na pięciu rynkach: w Polsce, Rumunii, Czechach, Ukrainie i na Węgrzech.
O autorze
0 min czytania 2020-04-02

Grzegorz Frydrych to manager z wieloletnim doświadczeniem w obszarze marketingu i zarządzania produktem w wielokulturowym środowisku. Specjalizuje w tworzeniu i wdrażaniu planów marketingowych oraz zarządzaniu komunikacją marki i produktu (ATL i BTL) w kanałach retailowych i digitalowych. Przed dołączeniem do New Work był marketing managerem w Western Union, wcześniej pracował m.in. w Citi i HSBC.

New Work jest obecnie w fazie intensywnego rozwoju, firma planuje kolejne otwarcia elastycznych przestrzeni biurowych zarówno w Polsce, jak i na pozostałych rynkach, gdzie prowadzi działalność. Jako global marketing director, Grzegorz Frydrych jest odpowiedzialny za efektywne wspieranie tego procesu poprzez prowadzenie pełnego zakresu działań marketingowych optymalizujących realizację projektów w Europie Środkowo-Wschodniej oraz dostosowywanie strategii do lokalnej specyfiki poszczególnych krajów.