PGE unieważniła przetarg na wybór domu mediowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PGE unieważniła przetarg na wybór domu mediowego

Mając na uwadze transparentność, równe traktowanie Wykonawców i konkurencyjność ofert, PGE unieważniła przetarg na dom mediowy. Postępowanie ogłoszone w 2019 r. było obarczone wadą, która uniemożliwiała jednoznaczne porównanie przesłanych ofert.

Wada postępowania wynikała z nieprawidłowości w Formularzu Gwarancji Zakupowych, w którym znalazły się tytuły, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie Wykonawcy w sposób nieporównywalny odnieśli się do cen proponowanych za te nośniki. W konsekwencji złożone zostały oferty, których nie da się jednoznacznie porównać.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Porównywalność ofert w poszczególnych nośnikach jest podstawą realnej konkurencyjności postępowania i wyrazem przestrzegania zasady równego traktowania Wykonawców.

Zadaniem domu mediowego miało być doradztwo, planowanie i kupowanie powierzchni reklamowych, zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz działania w obszarze marketingu zintegrowanego związane z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła.

PGE planuje ogłoszenie nowego postępowania zakupowego na wybór domu mediowego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij