Pizza Hut z najwyższym wzrostem notowań marki wśród konsumentów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pizza Hut z najwyższym wzrostem notowań marki wśród konsumentów

Pizza Hut jako jedyna marka odnotowała wyraźny wzrost pozytywnych opinii konsumentów w marcu 2020 – wynika z badania YouGov BrandIndex firmy badawczej Inquiry. Co więcej, wynik zanotowany dla Pizza Hut jest najwyższym w historii.

Przypomnijmy, że w marcu br. Pizza Hut uruchomiła pomoc służbom medycznym i wprowadziła szczególne zasady bezpieczeństwa we wszystkich restauracjach zgodnie z obowiązującymi obecnie obostrzeniami. Zorganizowała bezkontaktową dostawę. Od teraz nową zasadą w restauracjach jest także bezkontaktowa sprzedaż na wynos – w restauracji obsługiwany jest tylko jeden gość w specjalnie wyznaczonej strefie bezpieczeństwa. Działania, w których Pizza Hut stawia na bezpieczeństwo i pomoc w czasie społecznej izolacji prowadzone są pod hasłem #StaySafe i znalazły odzwierciedlenie także w nowym logo marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

* Ranking pokazuje zmianę wskaźnika Buzz w badaniu YouGov BrandIndex w okresie 4 - 25 marca 2020 r. w porównaniu z okresem 3 tygodnie wcześniej, czyli tuż przed epidemią (11 lutego - 3 marca 2020). Buzz to odsetek wskazań w odpowiedzi na pytanie „O których markach słyszałeś/aś coś pozytywnego w ciągu ostatnich 2 tygodni?”. Pozwala śledzić nastroje wśród konsumentów i ich reakcje na różnorodne wydarzenia. W rankingu uwzględniono sieci restauracji, kawiarni i serwisy z dostawą.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij