Postaw Warkę bez wychodzenia z domu – rusza nowa aktywacja Warki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Postaw Warkę bez wychodzenia z domu – rusza nowa aktywacja Warki

Jak postawić kumplowi piwo nie wychodząc w domu? Warka rusza właśnie z nową aktywacją konsumencką – „Postaw Warkę”, w ramach której zachęca do tego, by zostać w domu i wysłać zapas piwa wybranej przez siebie osobie.

– Zdajemy sobie sprawę, że wszyscy znaleźliśmy się w bezprecedensowej i niełatwej sytuacji. Na Planecie Warka wierzymy jednak, że męska przyjaźń to przyjaźń na dobre i na złe. Chcemy podkreślić wagę tej relacji i dać naszym konsumentom odrobinę uśmiechu. To dlatego organizujemy akcję „Postaw Warkę”, w ramach której można postawić ulubione piwo wybranej osobie bez wychodzenia z domu – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager marki Warka.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy wypełnić zgłoszenie na stronie internetowej www.PostawWarke.pl, wskazując w nim osobę, której chcielibyśmy postawić piwo i treść dedykacji. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone specjalnymi zestawami piw Warka Jasne Pełne, które będą dostarczane do zgłaszającego i wskazanej przez niego osoby. Dzięki temu upominkowi od Warki przyjaciele i znajomi będą mogli wspólnie cieszyć się smakiem ulubionego piwa bez wychodzenia z domu. Codziennie do wygrania jest 100 zestawów piwa Warka.

Grupa Żywiec, właściciel marki Warka, aktywnie wspiera walkę z koronawirusem SARS-CoV-2. Firma sfinansowała zakup sprzętu medycznego i środków ochrony osobistej w lokalizacjach najbliższych browarom Grupy Żywiec. Firma przekazała również 1 milion złotych na ogólnopolską zbiórkę na rzecz walki z koronawirusem na platformie siepomaga.pl, a także wsparła lokale gastronomiczne poprzez akcję zwrotnego skupu swoich produktów, umożliwiającą właścicielom restauracji i barów odzyskanie środków finansowych za piwo, którego nie mogą obecnie sprzedać. Dodatkowo, z inicjatywy Arcyksiążęcego Browaru Żywiec, mieszkańcy miasta Żywiec i lokalne służby medyczne otrzymają darmowy płyn do dezynfekcji rąk.

Aktywacja konsumencka „Postaw Warkę” potrwa do 17 maja 2020. Regulamin akcji i szczegółowe informacje dostępne są na stronie akcji: www.PostawWarke.pl.

Za koncepcję kreatywną akcji i jej realizację odpowiada 2012 Agency. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania PR realizowane są przez agencję Hope.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij