TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowe role w zespole komunikacji i marketingu Skanska

Stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji objęła Anna Wiśniewska, zaś Alexandra Bucur i Petra Machartová zostały awansowane odpowiednio na menadżera ds. marketingu i komunikacji projektów oraz menadżera ds. marketingu korporacyjnego.
O autorze
2 min czytania 2020-04-21

Spółka biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE), będąca wiodącym deweloperem w regionie, działa w 10 głównych miastach na terenie czterech krajów: Czech, Węgier, Polski oraz Rumunii. W styczniu br. firma ogłosiła zmiany w swojej strukturze i skład nowo powołanego zarządu. Zainicjowała tym samym proces centralizacji na poziomie regionu. Celem zmiany jest wzmocnienie współpracy w ramach spółki biurowej i jeszcze skuteczniejsze nawiązywanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Nowe role i nominacje w zespole marketingu i komunikacji stanowią kolejny krok w tym procesie.

Anna Wiśniewska, dotychczas menadżer ds. marketingu i komunikacji w biurowej spółce Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej, została awansowana na stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji. W nowej roli pokieruje zespołami ekspertów w całej jednostce biznesowej, tj. w Polsce, Rumunii, Czechach i na Węgrzech. Anna Wiśniewska dołączyła do Skanska w 2011 roku i wkrótce zaczęła zarządzać zespołem marketingu i komunikacji – najpierw w Polsce, a następnie na poziomie regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Poza koordynacją wszystkich działań w tym zakresie zajmowała się też wprowadzeniem do organizacji i na rynek nowych konceptów: Workplaces by Skanska i Futureproof Workplaces by Skanska. Opracowała także strategię marketingową Futureproof i stworzyła unikatowy standard produktu: Scandinavian Lobby Guidelines dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Alexandra Bucur, powołana na stanowisko menadżera ds. marketingu i komunikacji projektów, będzie koordynować prace w tym zakresie w całej jednostce biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Stworzony przez nią w tym celu zespół będzie zajmował się wprowadzaniem projektów na rynek, pozycjonowaniem inwestycji, a także ich bieżącą komunikacją. Alexandra ma 12 lat doświadczenia marketingowego obejmującego tworzenie marek i rozwijanie produktów w ramach różnorodnych zespołów projektowych. Dołączyła do zespołu Skanska w 2016 roku i jako menadżer ds. marketingu i komunikacji była do tej pory odpowiedzialna za koordynację działań na rynku rumuńskim i węgierskim.

Petra Machartová, jako menadżer ds. marketingu korporacyjnego, będzie ściśle współpracować z zespołem ds. sprzedaży i leasingu, na którego czele stoi Arkadiusz Rudzki. W nowej roli będzie dbała o odpowiednie pozycjonowanie portfolio projektów Skanska w regionie oraz umocnienie marki poprzez jej większą rozpoznawalność wśród kluczowych klientów. Petra jest związana z czeską spółką biurową Skanska od 2012 roku, gdzie trzy lata później objęła stanowisko koordynatora ds. marketingu i komunikacji. Od tego czasu z powodzeniem realizowała strategie marketingowe i strategie budowania marki dla pięciu budynków komercyjnych w Pradze. W ramach półrocznego pobytu w Sztokholmie wspierała biznes biurowy Skanska w krajach skandynawskich, w tym realizowała działania na rzecz rozwoju kultury innowacyjności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany dotyczą także zespołu zajmującego się komunikacją korporacyjną. Aleksandra Markiewicz, dotychczas odpowiedzialna za komunikację na poziomie Europy Środkowo-Wschodniej, od teraz w nowej roli menadżerki ds. komunikacji korporacyjnej, będzie odpowiedzialna za wdrożenie scentralizowanej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w ramach całej jednostki biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Aleksandra dołączyła do Skanska w 2012 roku jako koordynatorka ds. marketingu i komunikacji odpowiedzialna za projekty biurowe we Wrocławiu, Katowicach oraz Krakowie. Od tamtego momentu pełniła także kilka innych funkcji w ramach Grupy Skanska, będąc odpowiedzialną m.in. za projekty realizowane w ramach zespołu komunikacji grupy Skanska w Sztokholmie, a także za zarządzanie komunikacją zewnętrzną trzech jednostek biznesowych w Polsce z branży budowlanej, mieszkaniowej i biurowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing