Sprzedaż mody w czasie izolacji

Ostatnie tygodnie to dla marek modowych wielkie wyczekiwanie. Niejedna firma musiała na długo wstrzymać oddech i czekać na rozwój sytuacji. Podczas gdy sklepy w centrach handlowych musiały zostać zamknięte, brandy Promod i Molton znalazły inne sposoby na sprzedaż swoich produktów.
O autorze
1 min czytania 2020-04-24

Polski oddział firmy Promod nawiązał współpracę z platformą Allegro. Już dziś znaleźć tam można mnóstwo propozycji i szeroki wybór asortymentu. Wszystkie produkty są dostępne od zaraz, więc nie ma obaw, że trzeba czekać na nową dostawę, co nadal nie jest takie oczywiste w przypadku wielu innych marek. Logistyką zajęli się, znudzeni stanem zawieszenia, pracownicy polskich sklepów i ubrania wysyłane są bezpośrednio ze stanów sklepowych, a nie z magazynu. Dlatego nie zawierają całej oferty, a tylko wybrane, najlepsze modele ze sklepów stacjonarnych. 

Z kolei marka Molton codziennie udostępnia porady stylistek. Wystarczy zadzwonić i swobodnie porozmawiać o trendach, Waszych oczekiwaniach lub po prostu poprosić o poradę, który model wybrać, by najlepiej pasował do sylwetki czy jak dobrać spodnie do bluzki, żeby uzyskać totalny look. Rozmowa ze stylistką możliwa jest w godzinach 10-15. Można się także umówić na zakupy w siedzibie firmy, która zaadaptowała do tego celu salę konferencyjną, gdzie klientka będzie mogła sama obejrzeć kolekcję, przymierzyć i kupić na miejscu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejnym krokiem jest możliwość indywidualnych zakupów w sklepie. I nie jest to opcja zarezerwowana wyłącznie dla VIPów! Teraz możecie mieć cały salon tylko dla siebie, a przy tym pracownika sklepu do własnej dyspozycji. Wszystko to możliwe jest w salonie firmowym Molton w Centrum Kaskada w Opolu. Wejście znajduje się od ulicy. Wszystko to oczywiście z zachowaniem wszelkich norm bezpieczeństwa. Zakupy możliwe są po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się +48 692-212-234.

Słuchaj podcastu NowyMarketing