MINI z nową kampanią – „Ogranicz kontakt do MINI.”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MINI z nową kampanią – „Ogranicz kontakt do MINI.”

W najnowszej kampanii komunikacyjnej „Ogranicz kontakt do MINI.” brytyjska marka zachęca klientów do kontaktu z przedstawicielami MINI za pośrednictwem kanałów zdalnych oraz do dbania o swoje bezpieczeństwo i pozostanie w domach.

Z ostatnich badań przeprowadzonych przez 4A’s Research wynika, że w czasie pandemii klientom zależy na kontakcie z markami, które znają i darzą zaufaniem. Konsumenci chcą otrzymywać informacje o działaniach podejmowanych na rzecz walki z koronawirusem (56% ankietowanych), ale nie oczekują od swoich ulubionych brandów wyłącznie takich informacji. Tylko 15% ankietowanych woli nie otrzymywać żadnych materiałów, a niemal połowa (43% ankietowanych) przyznaje, że brak przerw w komunikacji marek, które są im bliskie, jest dla nich pocieszający. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Odpowiadając na potrzeby klientów, MINI zaprasza ich do kontaktu ze swoimi przedstawicielami za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji, takich jak: połączenie wideo, wiadomość e-mail lub SMS, czy rozmowa telefoniczna. Dzięki nim kierowcy mogą zamówić bezpłatną usługę Door 2 Door, obejrzeć online wybrane modele, poznać najlepsze oferty finansowania zakupu lub wynajmu pojazdu oraz podpisać niezbędne dokumenty na odległość. Jednocześnie MINI zwraca uwagę fanów brytyjskiej marki na ich bezpieczeństwo w trakcie epidemii. Ekspert miejskiej mobilności z segmentu premium namawia do pozostania w domach i zachowania bezpiecznego dystansu w przypadkach, gdy wyjście z domu jest konieczne. 

Kampania „Ogranicz kontakt do MINI.” realizowana jest w social mediach marki. Posty z dedykowanymi grafikami publikowane są na kanałach MINI na Facebooku oraz Instagramie. Za kreację odpowiada Change Serviceplan, a za media Mediaplus oraz Initiative Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij