Marketing na przełomie 2013/2014 - zapowiedź

Marketing na przełomie 2013/2014 - zapowiedź

Jaki był rok 2013 dla branży marketingowej? Które kampanie reklamowe okazały się najefektowniejsze i najskuteczniejsze? Czego możemy spodziewać się po 2014 roku? Na te pytania poszukamy odpowiedzi w publikacji NowegoMarketingu - “Marketing na przełomie 2013/2014”.

Koniec roku w mediach to już tradycyjnie czas wszelkich podsumowań. W tym roku i my postanowiliśmy przygotować coś dla tych wszystkich, którzy na co dzień żyją tematami związanymi z marketingiem. W ostatnich dniach grudnia oddamy w Wasze ręce publikację “Marketing na przełomie 2013/2014”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zawartość publikacji

1. Strategicznym okiem:

  • najlepsze polskie kampanie reklamowe 2013 roku wg strategów marketingowych
  • rok 2013 - najciekawsze zmiany i trendy z punktu widzenia strategii
  • wyzwania na rok 2014

2. Markowy rok 2013 - czyli podsumowanie roku 2013 i prognozy na rok 2014 przygotowane przez przedstawicieli największych marek w Polsce

3. Social media, e-mail marketing, SEM, mobile marketing, reklama internetowa, blogosfera, TV, radio, prasa oraz Public Relations - najciekawsze trendy, wydarzenia, zmiany i prognozy

Partnerami publikacji są: agencja strategiczna Melting Pot, Superbrands, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Magazyn Online Marketing Polska.

Wszystkich zainteresowanych współpracą (partnerską/redakcyjną/reklamową) zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresami: marcin.malecki@nowymarketing.pl oraz anna.wilma@nowymarketing.pl 

Jako pierwsi informację o publikacji raportu otrzymają subskrybenci newslettera NowegoMarketingu (formularz zapisu). 

Nasze dotychczasowe publikacje

 

"Kto powinien obsługiwać marki w mediach społecznościowych?"
Kto prowadzi 50 największych polskich fanpage'y? Komu powierzyć obsługę marki w social media? Dlaczego warto tam być i jak mierzyć swą efektywność? Sprawdziliśmy także, jakie są największe błędy popełniane przez polskich marketerów na Facebooku i NK.

 


"Raport GIT 2012. Gry i Grywalizacja. Praktyka w marketingu"
Jak wygląda rynek elektronicznej rozrywki w Polsce? W jaki sposób wykorzystać gry i mechanizmy grywalizacji do działań marketingowych? Na te i inne pytania odpowiada raport Game Industry Trends 2012, przygotowywany przez NowyMarketing oraz NoNoobs.pl. 



Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij