Frisco.pl rozpoczyna współpracę z MediaCom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Frisco.pl rozpoczyna współpracę z MediaCom

Do grona klientów MediaCom dołącza Frisco.pl. W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo analityczno-technologiczne, obejmujące usługi z zakresu WebAnalityki, Marketing Automation, konfigurację narzędzi marketingowych oraz planowanie, optymalizację i zakup mediów offline.

Wybór MediaCom poprzedzony był przeglądem ofert, przeprowadzonym przez Frisco.pl. Start działań w ramach współpracy Frisco.pl i MediaCom zaplanowano na kwiecień 2020.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Współpraca z Frisco.pl jest dla nas otwarciem nowego rozdziału, w którym podkreślamy silną rolę MediaComu, jako partnera analityczno-technologicznego, zapewniającego klientom systemowe wsparcie w obszarach kluczowych dla transformacji digitalowej. Skupiając się na działaniach webanalitycznych, wspólnie dążymy do zmaksymalizowania potencjału kanałów własnych Frisco.pl – komentuje Krzysztof Szatecki, digital head w MediaCom.

Współpraca MediaCom z Frisco.pl poza wsparciem digitalowym obejmuje również działania w mediach tradycyjnych w zakresie planowania i zakupu mediów offline, w tym radia i outdoor.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij