Runmageddon dla młodych wojowników

W tym trudnym czasie Runmageddon chce dodać choć trochę koloru do codziennego życia dzieci i młodzieży. Zdecydował się przekazać 1000 kolorowych buffów z logo marki, a ponadto, dzięki przeprowadzonej w marcu licytacji, pomógł w realizacji pragnień dwóch podopiecznych Fundacji „Mam Marzenie”.
O autorze
1 min czytania 2020-04-28

Wprowadzony przez rząd obowiązek zakrywania twarzy zainspirował ekipę Runmageddonu do podjęcia działań na rzecz dzieci i młodzieży. Chcąc uprzyjemnić młodym wojownikom obowiązkowe maskowanie twarzy, firma zdecydowała się im przekazać im 1000 kolorowych buffów. Gdańsk, Kraków, Piotrków Trybunalski, Warszawa, Wrocław – to właśnie do domów dziecka z tych polskich miast trafi część kolorowych kominów na szyję z logo Runmageddon KIDS. Pozostałe zostaną przekazane do Programów Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Kraśniku, Ustroniu, Lublinie i Siedlcach.

– Mam nadzieję, że nasze buffy uprzyjemnią młodym wojownikom zakrywanie twarzy i, że dzięki nim dobra energia będzie z nimi, a ten dziwny czas szybko minie. Pozytywny odbiór naszej akcji skłania nas do podejmowania kolejnych działań. Nie spodziewaliśmy się, że będzie ona aż tak dobrze przyjęta – mówi koordynatorka projektu Agata Supeł.

Runmageddon w marcu tego roku przeprowadził na portalu Allegro licytację koszulek startowych na rzecz Fundacji „Mam marzenie”. Jej efekt bardzo ucieszył dwóch marzycieli

– W naszej fundacji staramy się spełniać małe, jak i duże marzenia. Dzięki wsparciu Runmageddonu i społeczności Runmageddończyków będziemy mogli zrealizować marzenia dwóch podopiecznych. 7-letni Paweł pasjonat gier komputerowych marzył o kamerce, a 18-letni Filip, którego jednym z hobby jest ogrodnictwo otrzyma glebogryzarkę – mówi Magdalena Przedniczek, wiceprezes zarządu i wolontariusz o.Warszawa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo, iż w obecnej sytuacji pandemii Runmageddon nie może zapraszać dzieci do udziału w fantastycznej przygodzie Runmageddonu Kids, to stara się choć trochę kolorować ich świat w inny sposób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing