Zmiany w zarządzie Brand New Galaxy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmiany w zarządzie Brand New Galaxy

Po bardzo udanym 2019 roku Brand New Galaxy ogłasza zmiany w ramach Zarządu: Michał Glapiński awansuje na stanowisko chief growth officer, a Jakub Krawczyk na na stanowisko chief operating officer.

– Ten rok jest dla nas szczególny – zaczynamy trzeci etap konsekwentnego budowania wartości Galaktyki, który skupiony będzie na zagwarantowaniu ciągłego, dynamicznego rozwoju i dalszym poszerzaniu naszej oferty. Stąd dwa główne obszary aktywności zarządu BNG: zabezpieczenie optymalnych możliwości rozwoju spółkom wchodzącym aktualnie w skład BNG oraz dołączanie nowych obszarów kompetencyjnych i geograficznych. W efekcie utworzyliśmy w dotychczasowym Zarządzie odpowiednio stanowiska: chief operating officer oraz chief growth officer – komentuje Kacper Kłos, chief executive officer BNG.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Holistyczny wzrost to jeden z kluczowych tematów, na których koncentrujemy się w Galaktyce. Początkowo miał on charakter ponadprzeciętnego tempa rozwoju flagowych spółek platformy BNG. Obecnie, zgodnie z przyjętą i komunikowaną strategią, Brand New Galaxy położy nacisk na poszerzenie swoich kompetencji oraz dynamiczną ekspansję geograficzną. To są kierunki, którymi jako CGO będę się zajmował i w których pierwsze duże i strategiczne ruchy będziemy ogłaszać już w najbliższych dniach – dodaje Michał Glapiński, chief growth officer BNG.

– Siłą Galaktyki są ludzie. Obecnie to już prawie 350 specjalistów. Od początku istnienia platformy staramy się stworzyć dla każdej ze spółek przestrzeń, która z jednej strony pozwoli jej na jak najlepszy rozwój usług i produktów w danej specjalizacji. Z drugiej – przyciągnie do nas najlepszych specjalistów z rynku. Dodatkowo ukonstytuowane w swoich wartościach, wyjątkowych talentach i know-how, spółki mają naturalną skłonność do szukania komplementarnych rozwiązań. Chcemy jeszcze tę kooperację pogłębić, poprzez ulepszenie istniejących i wprowadzenie nowych procesów, inicjatyw czy narzędzi, czyli wzmacniając nasze dotychczasowe operacje – podkreśla Jakub Krawczyk, chief operating officer BNG.

autor zdjęć: Przemek Chudkiewicz

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij