Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiany w zarządzie Brand New Galaxy

Po bardzo udanym 2019 roku Brand New Galaxy ogłasza zmiany w ramach Zarządu: Michał Glapiński awansuje na stanowisko chief growth officer, a Jakub Krawczyk na na stanowisko chief operating officer.
O autorze
1 min czytania 2020-04-28

– Ten rok jest dla nas szczególny – zaczynamy trzeci etap konsekwentnego budowania wartości Galaktyki, który skupiony będzie na zagwarantowaniu ciągłego, dynamicznego rozwoju i dalszym poszerzaniu naszej oferty. Stąd dwa główne obszary aktywności zarządu BNG: zabezpieczenie optymalnych możliwości rozwoju spółkom wchodzącym aktualnie w skład BNG oraz dołączanie nowych obszarów kompetencyjnych i geograficznych. W efekcie utworzyliśmy w dotychczasowym Zarządzie odpowiednio stanowiska: chief operating officer oraz chief growth officer – komentuje Kacper Kłos, chief executive officer BNG.

– Holistyczny wzrost to jeden z kluczowych tematów, na których koncentrujemy się w Galaktyce. Początkowo miał on charakter ponadprzeciętnego tempa rozwoju flagowych spółek platformy BNG. Obecnie, zgodnie z przyjętą i komunikowaną strategią, Brand New Galaxy położy nacisk na poszerzenie swoich kompetencji oraz dynamiczną ekspansję geograficzną. To są kierunki, którymi jako CGO będę się zajmował i w których pierwsze duże i strategiczne ruchy będziemy ogłaszać już w najbliższych dniach – dodaje Michał Glapiński, chief growth officer BNG.

– Siłą Galaktyki są ludzie. Obecnie to już prawie 350 specjalistów. Od początku istnienia platformy staramy się stworzyć dla każdej ze spółek przestrzeń, która z jednej strony pozwoli jej na jak najlepszy rozwój usług i produktów w danej specjalizacji. Z drugiej – przyciągnie do nas najlepszych specjalistów z rynku. Dodatkowo ukonstytuowane w swoich wartościach, wyjątkowych talentach i know-how, spółki mają naturalną skłonność do szukania komplementarnych rozwiązań. Chcemy jeszcze tę kooperację pogłębić, poprzez ulepszenie istniejących i wprowadzenie nowych procesów, inicjatyw czy narzędzi, czyli wzmacniając nasze dotychczasowe operacje – podkreśla Jakub Krawczyk, chief operating officer BNG.

autor zdjęć: Przemek Chudkiewicz

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj