38 Content Communication z akcją CSR dla Green Factory Logistics

Od połowy kwietnia 2020 roku do grona klientów 38 Content Communication dołączyła firma Green Factory Logistics, operator logistyczny świadczący kompleksowe usługi w transporcie produktów świeżych. Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji kampanii CSR dla GFL.
O autorze
0 min czytania 2020-04-29

Agencja we współpracy z firmą rozpoczęła społeczną i biznesową akcję „Świat na zakręcie: logistyka w drodze” oraz „Świat na zakręcie: solidarni w biznesie”. Celem inicjatywy jest promocja idei podziękowań branży logistycznej za codzienną pracę w czasach pandemii, a także solidarności rodzimego biznesu w wyjściu z recesji.

38 Content Communication odpowiada za obsługę działań komunikacyjnych zarówno dotyczących akcji, jak i działalności Green Factory Logistics, a także za komunikację na profilach Facebook i LinkedIn firmy. Po stronie 38 Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji.