38 Content Communication z akcją CSR dla Green Factory Logistics

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
38 Content Communication z akcją CSR dla Green Factory Logistics

Od połowy kwietnia 2020 roku do grona klientów 38 Content Communication dołączyła firma Green Factory Logistics, operator logistyczny świadczący kompleksowe usługi w transporcie produktów świeżych. Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji kampanii CSR dla GFL.

Agencja we współpracy z firmą rozpoczęła społeczną i biznesową akcję „Świat na zakręcie: logistyka w drodze” oraz „Świat na zakręcie: solidarni w biznesie”. Celem inicjatywy jest promocja idei podziękowań branży logistycznej za codzienną pracę w czasach pandemii, a także solidarności rodzimego biznesu w wyjściu z recesji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

38 Content Communication odpowiada za obsługę działań komunikacyjnych zarówno dotyczących akcji, jak i działalności Green Factory Logistics, a także za komunikację na profilach Facebook i LinkedIn firmy. Po stronie 38 Content Communication za działania strategiczne odpowiada Katarzyna Życińska, prezes agencji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij